Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet smidt om bag i køen (google-index)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en affiliate-side baseret på en joomla-installation, og har i forbindelse med nogle forskellige ændringer og opdateringer af siden haft nogle kiks rent link-mæssigt.

Herudover puttede jeg nogle banner-ads på som google kunne aflæse var aff-links, mu har jeg barberet det ned til 2 stk per side, og resten er gemt bedre væk.

Jeg vil mene at min side er indenfor normal-området igen, så mit spgm er om der er håb om at komme fremad i indexet igen, eller om man er stemplet som affiliate-spammer, og derfor ligeså godt kan lukke siden ned, og starte forfra på et andet domæne?

Altså kan min derankede side, komme tilbage til de første sider på google, når de een gang har smidt den bagerst?

Og er det noget der tager uger eller måneder?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:57

Du er bestemt ikke stemplet totalt.

Jeg har fået hele sider kastet ned på plads 50 på de vigtigste søgeord og fået dem retur i top ti igen uden problemer.

I de 3 tilfælde jeg har oplevet det, der har det taget 3-4 uger før de var retur.

Jeg har også oplevet, at en enkelt af dem kun holdt placeringen i 4 dage og igen blev hamret i bund. Der havde jeg ikke rettet nok til at få en google smiley :-)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:43

Jonas Jørgensen:
Jeg har fået hele sider kastet ned på plads 50 på de vigtigste søgeord og fået dem retur i top ti igen uden problemer.

Jeg læste om forskellige deranking-niveauer på Henrik-Bondtofte.dk. Der var en deranking på 50 pladser, så vidt jeg husker, den mildeste.

TILFØJELSE: Nu fandt jeg artiklen:

http://www.henrik-bondtofte.dk/genoptagelse-i-google

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)