Hej Jeg har lavet en affiliate-side baseret på en joomla-installation, og har i forbindelse med nogle forskellige ændringer og opdateringer af siden haft nogle kiks rent link-mæssigt. Herudover puttede jeg nogle banner-ads på som google kunne aflæse var aff-links, mu har jeg barberet det ned til 2 stk per side, og resten er gemt bedre væk. Jeg vil mene at min side er indenfor normal-området igen, så mit spgm er om der er håb om at komme fremad i indexet igen, eller om man er stemplet som affiliate-spammer, og derfor ligeså godt kan lukke siden ned, og starte forfra på et andet domæne? Altså kan min derankede side, komme tilbage til de første sider på google, når de een gang har smidt den bagerst? Og er det noget der tager uger eller måneder? |
Du er bestemt ikke stemplet totalt.
Jeg har fået hele sider kastet ned på plads 50 på de vigtigste søgeord og fået dem retur i top ti igen uden problemer.
I de 3 tilfælde jeg har oplevet det, der har det taget 3-4 uger før de var retur.
Jeg har også oplevet, at en enkelt af dem kun holdt placeringen i 4 dage og igen blev hamret i bund. Der havde jeg ikke rettet nok til at få en google smiley :-)