Hvorfor kalder du tråden for Dating helvede? Jeg troede, det var en dating-site, men det er det jo ikke. Pyt osse med det.
Der er mange gode fotos på forsiden. Især det, hvor du (eller hvem det er) står med tæerne i mulden og sjalet flagrer. Der er liv i fotoet. Hvor er det taget henne? Store Musse eller Assenbølle eller Øllebølle eller Holeby? Pyt med det, for det kan være mange steder...
Jeg er enig med Aspire i, at man lige skal fatte den med at bevæge musen hen over. Jeg vil anbefale dig at hjælpe brugerne på vej, fx med en hjælpetekst.
Jeg vil anbefale at få rettet de engelske tekster til dansk, fx der, hvor der står filled under (det skal i øvrigt staves filed under med et enkelt l). Når der står noget med engelsk blandet ind i det her og der, virker det ikke som en færdig-bearbejdet hjemmeside. Det gælder fx også "Søg". Hvis man trykker, kommer der et felt, hvor der står "its a great way to find information". Der skal stå it's, ikke its.
På siden Om Art by Lilela starter øverst du med "Den 30årige autodidakte visuelle kunstner Linda Lene Larsen, står bag...". Ret det til "Den 30-årige autodidakte, visuelle kunstner Linda Lene Larsen står bag..."
Længere nede står der "...Hun bliver tit inspireret af hendes drømme...". Hvis du skriver "hendes drømme" er der tale om en anden person end dig. Der skal nok stå "sine drømme".
Der står også "drømme, som kan være meget urealistiske". Jeg vil anbefale et andet ord end urealistisk, da det har en negativ betydning. Kan du bruge surrealistisk?