Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating helvede

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:05

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg læser flere indlæg ind det jeg kom ind på om dating

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 20:07

aspire hypnosis center:
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg læser flere indlæg ind det jeg kom ind på om dating

Gå til fanen 'forside' og lad musen glide hen over billederne Big Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:09

Nååh på den måde smart og kreativt! men desvære overså jeg det så det gør andre måske også

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:18

Jeg ville nok tage forespørgslen som en opfordring og få arrangeret noget mere overskuelighed :-)  

Ville nok også overveje, om indlæg ikke kunne undvære /italic/, så man kunne holde ud, at læse nogle længere indlæg.

Indholdsmæssigt savner jeg (på det angivede indlæg), at du har flere vinkler med og en konklusion, så det ikke bare virker som et "Gud hvor har jeg det hårdt med alt den opmærksomhed".

Håber du kan bruge det :) 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 20:28

aspire hypnosis center:
Nååh på den måde smart og kreativt! men desvære overså jeg det så det gør andre måske også

Så har jeg lige rettet lidt derinde - var dette bedre?Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Hvorfor kalder du tråden for Dating helvede? Jeg troede, det var en dating-site, men det er det jo ikke. Pyt osse med det.

Der er mange gode fotos på forsiden. Især det, hvor du (eller hvem det er) står med tæerne i mulden og sjalet flagrer. Der er liv i fotoet. Hvor er det taget henne? Store Musse eller Assenbølle eller Øllebølle eller Holeby? Pyt med det, for det kan være mange steder...

Jeg er enig med Aspire i, at man lige skal fatte den med at bevæge musen hen over. Jeg vil anbefale dig at hjælpe brugerne på vej, fx med en hjælpetekst.

Jeg vil anbefale at få rettet de engelske tekster til dansk, fx der, hvor der står filled under (det skal i øvrigt staves filed under med et enkelt l). Når der står noget med engelsk blandet ind i det her og der, virker det ikke som en færdig-bearbejdet hjemmeside. Det gælder fx også "Søg". Hvis man trykker, kommer der et felt, hvor der står "its a great way to find information". Der skal stå it's, ikke its.

På siden Om Art by Lilela starter øverst du med "Den 30årige autodidakte visuelle kunstner Linda Lene Larsen, står bag...". Ret det til "Den 30-årige autodidakte, visuelle kunstner Linda Lene Larsen står bag..."

Længere nede står der "...Hun bliver tit inspireret af hendes drømme...". Hvis du skriver "hendes drømme" er der tale om en anden person end dig. Der skal nok stå "sine drømme".

Der står også "drømme, som kan være meget urealistiske". Jeg vil anbefale et andet ord end urealistisk, da det har en negativ betydning. Kan du bruge surrealistisk?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wauw, sådan dater man :)

Hvad med amino dating nu vi er igang ?

Hej Linda Embarrassed

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Nåh, jeg misforstod! Jeg troede, at det var hele din site, du ville have feedback på, og så er det kun selve Dating-helvede-bloggen, det handler om...

Ovre til højre, hvor der står Blog som overskrift vil jeg anbefale dig mellemrum de enkelte teasere.Øverst har du overskriften, derefter selve teaseren, som afsluttes med […]. Så skal du have et mellemrum ned til næste overskrift og teaser. Det gør det lettere at læse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:07

det er ikke let at se godt ud man kan simplethen ikke nå svare alt vis opretter en dating profil sådan er det for kvinder og mænd der ser godt ud og der er små  ulemper , men jeg synes fordelen er større ved at se godt ud end det omvendte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)