Hej alle Amino bruger! Jeg har gået at tænkt at starte mit eget tøj mærke op, i meget langt tid nu. Og nu hvor jeg har fået økonomien på plads og har penge til det, tænkte jeg hvorfor ikke bare gør det også give det 100%. Til at starte med vil jeg gerne have lavet nogle caps(snapbacks) som skal se sådan her ud. Link til snapbacksne. Men bare med mit eget Logo broderet på og evt. nogle tags indeni den. Jeg kan godt selv købe caps'ne også sende dem til jer som kan brodere på dem. Men jeg ser dog helst at i kan lave caps'ne og brodere på dem. Jeg vil også gerne have lavet nogle huer. På halvdelen af huerne skal der være nogle tags på i str. 45mm X 45mm og på den anden halvdel skal der broderes et logo på. Igen jeg kan godt selv skaffe huerne, men ser dog at firmaet/personen har nogle. Huerne skal se sådan her ud: Huerne. Til sidst vil jeg gerne have lavet nogle stickers(klistemærker) i mange forskellige str. Ps: Har selv lavet logoerne til de forskellige ting, men sender dem til firmaet eller personen når de kontakter mig. Email: madsdahllarsen@hotmail.com Håber på nogle svar :) |
Start af eget Tøj mærke.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)