Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg bruger joomla 1.5 til at styre min hjemmeside www.easyinvestor.dk

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje et eller flere sprog (engelsk, svensk) Nu har jeg set flere forskellige videor på youtube om hvordan man installere det, men jeg er stadigvæk lidt forvirret. Hvor præcise er de oversættelser som bliver lavet. Og hvis man sætter en dansk annonce på den danske version af hjemmesiden kommer det så på alle siderne

Er der evt. nogen som kan hjælpe mig med at lave en guide til hvordan man gør.

Håber der er en Joomla Haj som kan hjælpe mig

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:21
Hvis du har mulighed for det, så ville jeg opdatere til Joomla 1.7. Det er utrolig nemt at opsætte med flere sprog.
Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 18:06

hvad sker der så med de moduler der allerede er installeret og som kun virker til 1.5 og 1.6 ???

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:21
1.6 virker også til 1.7 i stort set alle tilfælde.

1.5 må du finde noget tilsvarende/en opdatering.
Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 20:25

ok så jeg skal finde nogle nye moduler hvis jeg skal opdatere, ved du noget om hvordan man sætter pdf filer ind på sin hjemmeside

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:48

Frederik Wind Andersen:

Hej Aminoer 

Jeg bruger joomla 1.5 til at styre min hjemmeside www.easyinvestor.dk

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje et eller flere sprog (engelsk, svensk) Nu har jeg set flere forskellige videor på youtube om hvordan man installere det, men jeg er stadigvæk lidt forvirret. Hvor præcise er de oversættelser som bliver lavet. Og hvis man sætter en dansk annonce på den danske version af hjemmesiden kommer det så på alle siderne

Er der evt. nogen som kan hjælpe mig med at lave en guide til hvordan man gør.

Håber der er en Joomla Haj som kan hjælpe mig

Ellers kan du forsøge dig med JoomFish (en komponent, søg google). Men det er ikke noget der vil virke 'out-of-the-box', så du skal nok have en udvikler indover hvis du vil prøve den løsning - i hvert fald hvis i har mange moduler/komponenter installeret. Det er absolut ikke nogen køn løsning JoomFish leverer, men det fungerer sådan rimeligt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)