Hej alle, Vi skal bruge ca. 5-8 T-shirts til en messe. Da det ikke drejer sig om flere var vi egentlig gået bort fra tryk, og vil derfor bare købe nogle gode T-shirts i en lokal butik. Det slog mig så lige, at Amino er fyldt med fleksible trykkere, og måske én af dem vil lave en god pris på at trykke et lille logo på ærmet, hvis vi selv fremsender vore indkøbte T-shirts. Fædigt logo vil ligeledes blive fremsendt som vektoriseret EPS-fil. Mvh Claus P.S. Vi skal bruge dem allerede om to uger... ![]() |
Hej Claus,
Nu kan jeg ikke lige se på din profil hvor du er henne i landet, men hvis det er i KBH/Nordsjælland, så kan vi godt hjælpe dig i MediaMouse (vi ligger i Allerød). Vi kan selvfølgelig også hjælpe dig hvis du kommer andre steder fra, men så skal du sende trøjerne til os og vi skal sende dem retur - hvilket så koster noget fragt. Hvis du har mulighed for at sende logoet til mig på min email
jesper snabelA mediamouse.dk
så vil jeg gerne hjælpe med en pris på trykket.
2 uger er ikke noget problem - vi kan i værste fald gøre det dag til dag hvis lokummet virkelig står i flammer
.
jesper snabelA mediamouse.dk
så vil jeg gerne hjælpe med en pris på trykket.
2 uger er ikke noget problem - vi kan i værste fald gøre det dag til dag hvis lokummet virkelig står i flammer