Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der vil trykke på vores egne T-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Vi skal bruge ca. 5-8 T-shirts til en messe. Da det ikke drejer sig om flere var vi egentlig gået bort fra tryk, og vil derfor bare købe nogle gode T-shirts i en lokal butik.

Det slog mig så lige, at Amino er fyldt med fleksible trykkere, og måske én af dem vil lave en god pris på at trykke et lille logo på ærmet, hvis vi selv fremsender vore indkøbte T-shirts. Fædigt logo vil ligeledes blive fremsendt som vektoriseret EPS-fil.

Mvh

Claus

P.S. Vi skal bruge dem allerede om to uger...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:47
  Hej Claus,

Nu kan jeg ikke lige se på din profil hvor du er henne i landet, men hvis det er i KBH/Nordsjælland, så kan vi godt hjælpe dig i MediaMouse (vi ligger i Allerød). Vi kan selvfølgelig også hjælpe dig hvis du kommer andre steder fra, men så skal du sende trøjerne til os og vi skal sende dem retur - hvilket så koster noget fragt. Hvis du har mulighed for at sende logoet til mig på min email 
jesper snabelA mediamouse.dk
så vil jeg gerne hjælpe med en pris på trykket.

2 uger er ikke noget problem - vi kan i værste fald gøre det dag til dag hvis lokummet virkelig står i flammer .

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 20:51

Dem har jeg rigtig god erfaring med og de er super fleksible.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:52
Tak til jeg begge.

Jesper, jeg kontakter dig i morgen, da jeg først lige skal have rettet noget på den fil jeg har.

Mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)