Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webhosting til dating portal

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det er overkill at køre på Vsp med et dating site hvor der gerne skulle komme en del profiler og jo også en del trafik? jeg kan vel ikke trække den på et webhotel som One.com til 9kr om måneden vel? :D

de lover jo fri trafik osv. men der er jo også 2000 personer per server det gør vel det hele bliver mere ustabilt? og jeg vil gerne have det køre stabilt

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ville aldrig vælge one.com til det, da de ofte har 3 til 5 gange flere kunder per server end andre. Min pointe var at hvis du ville spare lidt til en start, så kunne du starte med at vælge en mindre løsning, men har du midlerne til st starte med en vps så endelig gøre det
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok godt starte med den VPS ja, men kan være du får brug for at opgradere til 1024mb senere, men ellers er det meget fornuftigt.

Du skal dog være opmærksom på at med en VPS skal du selv opsætte og optimere dine webserver og database server etc, med mindre du køber mangement til den. Så hvis du ikke har tidligere erfaring med dette vil jeg anbefalde at finde en anden løsning eller mangement før du sætter sådan en stor side op.

Evt kan du som Jens siger starte med en anden løsning, og sammentidig prøve at køre en mindre side sideløbende med så du får erfaring med at håndtere en VPS (her kan du jo så starte med en mindre VPS).

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)