Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO www.tabletgear.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har lavet en webshop, med ipad 2 cover og udstyr. Varesortimentet bliver senere udvidet til andre tablets og måske iphone covers.

Min shop er lavet i Magento 

Men mit problem er at jeg ikke kan findes på google, og slet ikke ved hvordan jeg skal gribe SEO an så jeg bliver bedre ranket på google. Jeg har heller ikke penge til at hyre en til at lave SEO for mig, da mit budget ikke er så stort.

Nogle der måske kunne være interesseret i at lave SEO på min side og bruge det til reference på sin egen side? Så det er en win-win for os begge to.

Eller er der en der kan give mig eksempler på hvordan jeg selv kan gøre det ? Der tænker jeg på hvor henne i magento jeg skal sætte ord ind, og hvilken ord jeg skal koncentrere mig om. 

Med venlig hilsen 

Anders Vajhøj 

Tabletgear

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:23

Hej Anders

På dine kategorier, kan du med fordel udfylde "page title", "meta description" og også meget gerne "description" feltet

Det går du under katalog --> kategorier --> vælg det pågældende kategori.

Dine produkter skal du gøre tilsvarende ved (meta title og meta description).

Det gør du på følgende måde: Katalog --> produkter --> vælg et produkt --> klik på meta information

Derudover kan du måske også få noget ud af indlægget om Magento SEo, som jeg linker til i min signatur.

God fornøjelse med arbejdet. Smile

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 11:33

Okay, hvad skal jeg så fx skrive i felterne :)?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:36
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 11:42

Det vil sige under fx den kategorie jeg har der hedder smartcover. Kan jeg skrive under page title: Smartcover, ipad 2 smartcover, ipad smartcover. 

Har jeg forstået det rigtigt :)?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:30

Om der skal stå ipad 2 ved jeg ikke.

Men hvis der er noget der søger på "smartcover til ipad2", så er det jo smart nok :-)

Der er måske også nogen der søger på smartcover på denne måde: "smart cover" eller "cover til ipad" eller mange andre.

Put de vigtigste søgeord/sætninger ind i forhold til hvordan dine brugere søger efter smartcovers.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)