Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær enestående!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Dette var en lille tanke der slog mig, da jeg var på vej hjem fra min lokale food town. Når jeg får ro til at læne mig tilbage, og når jeg ikke er omgivet af stress, så popper der nogle gange nogle lidt sjove tanker op, og her er én af dem.

Kvitteringer er det, som vi nok alle sammen ser, som det mest kedelige stykke papir der findes (ifølge min tankegang). Det er noget, som 70% af gangene du får en, ikke skal bruge til noget som helst. Så jeg trak dovent den kvittering op, som jeg lige havde fået, og studerede den. Så slog det mig, at 80% af de kvitteringer jeg får, alle sammen næsten er identiske bortset fra firma navn og andre info, men de er alle sammen bygget op på samme kedelige måde, "No Wonder" hvorfor vi ser på dem på denne måde..Alle gør jo det samme?! Anyway, jeg kom til at tænke på om man eventuelt kunne "redesigne" kvitteringen, så den kunne blive sjov, og ikke bare det papir man smider væk, da det bare er spild af ressourcer og vores gode verden.

Det syntes måske dumt, at bruge penge på en kvittering, da en kvittering bare er en kvittering. Men jeg har nu en ganske anden holdning. En kvittering er noget af det, som spilder ind i vores købs oplevelse hos en forretning, så jeg mener derfor, det er vigtigt! Sammentidigt mener jeg også, at det er ekstremt vigtigt, at tænke ud af boksen, alt nytænkning giver med garanti PR. Alle vil da elske at høre om den skrigende kvittering!

Så hvorfor ikke, der hvor man før havde en række stjerner, til at gå hen over papiret, ændre dem til smiley´r. Farv da papiret. Lav sjove animationer på papiret. En ting jeg personligt, ville elske, ville være hvis der var et godt råd, tip eller ordsprog.
F.eks.

• Kast ikke med sten, hvis du selv bor i et glas hus. 
  • At give op er ikke et tab, men en begyndelse på en ny succes.
  • Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Få kvitteringen til at sige handel hos mig igen, uden rent faktisk at sige det, og tro mig, det er noget, som kommer til at virke! Lav noget kreativt og anderledes....vær enestående!
De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:47

f.eks en kvittering med 3 forskellige jokes bag på :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:24

Hej.

Fantastisk god ide, hvis jeg arbejdede med kassebonér ville jeg straks gå i tænke boks.

Håber andre griber bolden, tror der er potentiale i ideén.

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41

man kunne lave bag på konkurrencer eller skrive nogle gode tlbud på  eller skrive gem bom det gælder som garanti bevis vis der er noget i vejen med varen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Mikael christiansen:
man kunne lave bag på konkurrencer eller skrive nogle gode tlbud på  eller skrive gem bom det gælder som garanti bevis vis der er noget i vejen med varen

Tilbud er oplagt. Jeg har boet i Irland, hvor Tesco's bon'er altid har tilbud bagpå. Det kan være pizza hos den lokale take-away, eller tilbud på klipning hos frisøren, eller billigere parkering eller...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)