TUSIND TUSIND TUSIND TAK!!! Til alle jer, der har skrevet til mig, og kommet med super gode tilbud og tjenester. Jeg skal ikke bruge mere hjælp for denne gang!
Tak endnu engang til alle jer der godt kan finde ud af og hjælpe andre, uden det altid skal koste noget,
TUSIND TUSIND TUSIND TAK!!! Til alle jer, der har skrevet til mig, og kommet med super gode tilbud og tjenester. Jeg skal ikke bruge mere hjælp for denne gang!
Tak endnu engang til alle jer der godt kan finde ud af og hjælpe andre, uden det altid skal koste noget,
(nærighed kommer man ikke langt med her i livet)
Nærighed? Er du ikke omvendt for nærig til at betale for et ærligt stykke arbejde? Du svarede aldrig på mit spørgsmål - nu når du selv tager diskussionen op vil jeg gerne stille det igen.. here goes..
"Hvorfor skal en god, professionel webdesigner finansiere din forretning?"
Kim, bemærk lige at Trisha82 og C.S. Sørensen har skrevet den samme takke-hilsen
Øhhh hvad mener du?, j er som sagt ny her, og glemte at smide min kommentar ind, (dumt af mig JEPS!!!!), men mente bare jeg lige har fået den her i privat post, og undret mig bare over den, anet var der ikke i det.