Mit firma lejer chartebåde ud. Og hvorledes jeg er palceret på googel.de på søgeord, yacht charter ostsee og yachtcharter ostsee, er meget vigtigt for udviklingen i min virksomhed.
Sagen er den, at jeg aner så godt som ikke noget om det her emne. Og jeg har igennem tiden brugt en mindre formur på dvs. optimeringer, og lige lidt har det hjulpet. Når jeg kontakte SEO firmaere kan de det hele, det koster spidsen af en jetjæger og de vil alle have penge inden der er et resultat.
Er der noget her som kan/ vil hjælpe mig. Jeg betaler gerne.
Jeg vil forslå at du starter med SEO LEX bogen, det giver dig en godt basis viden, hvilket jeg vil mene gør det nemmer for dig, at vælge de rigtige til at hjælpe dig.
Når jeg kontakte SEO firmaere kan de det hele, det koster spidsen af en jetjæger og de vil alle have penge inden der er et resultat.
hej
Uden at kende til dig og dit firma, og selvom du ikke har mange indlæg på Amino er jeg villig til at tage udfordringen op, forudsættende at du tager kontakt til mig mandag, og vi laver en realistisk målsætning, så er jeg villig til at lave en resultat orienteret aftale, så du kun betaler for de resultater der opnås.
Hej AngryBird, tak for dit svar. ja jeg har også en adw konto. Men det er lidt forær penge væk. De konkurranter og mig selv bliver ved med at gøre de klik dyre. Så jeg mener det er bedre at få styr på selve siden :)
Jeg vil gerne lave noget no cure/no pay optimering på den. Hvis du ikke ser en mærkbar fremgang i dine rankings på keywords skal du intet betale, mærkbar kan vi så definere alt efter hvordan du ligger pt.
Hvis det har interesse så kontakter du mig bare
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis du leder efter nogle eksperter, så vil jeg mene at Thomas Rosenstand og Mikkel Demib hører inde i den kategori. En hurtig googling vil føre dig til deres side hvor du både kan købe ebøger eller betale dem for deres ydelser
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør