Jeg har en flok favoritvideoer om markedsføring på internettet, som jeg så for nogle år siden og som jeg har set igen flere gange og har henvist mange andre til at se.
De er det rene guld - selv den dag i dag.
Og nu twittede Mikael Rieck lige et link til en side, hvor lige præcis de videoer er stillet op på række.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu kom Mikael jo med en kommentar, så vi fik hevet debatten frem igen. Da vi er i "Google Adwords & andre PPCmarketing programmer"-kategorien, tillader jeg mig at fremlægge tre videoer som kommende AdWords-annoncører kan få gavn af (disclaimer: har selv været med til at lave dem).
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Fed tråd, godt at den kom frem igen. Videoer er en fed måde at lære nyt på, min personlige favorit er den tidligere Rocket Internet CMO Florian Heinemanns foredrag om hvilke reklame kanaler som skal anvendes hvornår.
Han har været med til at bygge gigantvirksomheder som zalando, Jamster og meget andet