Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine favoritvideoer om Markedsføring på Internettet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Jeg har en flok favoritvideoer om markedsføringinternettet, som jeg så for nogle år siden og som jeg har set igen flere gange og har henvist mange andre til at se.

De er det rene guld - selv den dag i dag.

Og nu twittede Mikael Rieck lige et link til en side, hvor lige præcis de videoer er stillet op på række.

Se videoerne fra det gode gamle X10 Seminar hér og bliv rigtigt klog på internet markedsføring! Yes

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:13

Og der er stadig masser af guldkorn at hente selvom det er gamle videoer.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kom Mikael jo med en kommentar, så vi fik hevet debatten frem igen. Da vi er i "Google Adwords & andre PPC marketing programmer"-kategorien, tillader jeg mig at fremlægge tre videoer som kommende AdWords-annoncører kan få gavn af (disclaimer: har selv været med til at lave dem).

Samlet link til kanalen: http://www.youtube.com/user/WEXOdk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:33

Super, Tommy! Tak for det!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 13:42

Fed tråd, godt at den kom frem igen. Videoer er en fed måde at lære nyt på, min personlige favorit er den tidligere Rocket Internet CMO Florian Heinemanns foredrag om hvilke reklame kanaler som skal anvendes hvornår. 

Han har været med til at bygge gigantvirksomheder som zalando, Jamster og meget andet

hackfwd.tumblr.com/post/17761666887/acquiring-customers-talk-by-florian-heinemann-at-build

Jeg håber I kan bruge det

Dbh, 

Krestian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)