Hej
Hmm, dum fejl af kommunen, endnu mere dumt af modtagerne som benytter lejligheden til at reklamere.
En del har holdningen; at man bare kan slette de spams der lander i mailbakken. Og egentligt er jeg enig, men jeg husker også mit tidligere job hvor mit vigtigste arbejdsredskab var min mailkonto.
Med 70+ mails dagligt, som nødvendigvis skal åbnes, læses, og slettes eller svares, så er det utroligt irriterende med alt det støj der kommer ind. Spam, kollegaer der sender vittigheder eller fortæller at der er kage i kundeservice, nyhedsbreve fra samtlige leverandører man nogensinde har handlet med, osv osv. Det giver uanset hvad, mindre tid til at arbejde med det man egentligt får løn for.
En tidligere samarbejdspartner opgjorde sit daglige tidsforbrug på overflødige mails, 1 time og 45 minutter var gennemsnitte på en uge, fredag var storslem da rigtig mange går i weekend tilstand og lige sender lidt sjovt til drengene.
Anyways! Jeg ville ihvertfald være træt af hvis min mail adr. blev "offenligtgjort"
Kmosen