Jeg har barslet med et nyt koncept: Off-the-rack julekort - med dit firmanavn og logo på for kun 950,- !Hvad synes du, og er det noget for dig?Firmajulekortet er jo en fantastisk måde at pleje dine kunder på, men det kan være en både svær og tung opgave at finde det rette kort.På sitet Julekort2011 finder du et udvalg af flotte, unikke kort - alle designet af mig og min kompagnon i år.Alt hvad de mangler er, at få dit logo & firmanavn. Du skal blot fortælle os, hvilket af vores kort, du ønsker at købe og sende os dit logo. Så modtager du kortet klart til tryk indefor 2 hverdage. Find det kort du synes bedst om, og send en mail til julekort@tintank.dk med kortnummer, dit navn og adresse, og endeligt dit logo - enten som vektor grafik eller i en tilstrækkelig høj opløsning (min. 300 dpi). Eksempelvis således:Kort 1.Jensen Inc. A/SJensenssvej 23,2388 JensenbyAtt.: Jens JensenLogo: vedhæftetHvert kortdesign koster 950,- (excl. moms). Efter bestilling vil du pr. mail modtage en bekræftigelse og når du derefter modtager grafikken til kortet, får du også en faktura. Håber det er noget I som aminoer kan bruge og jeg ser i hvert fald frem til at høre fra jer. Jon, TinTank
|
Bare en ide til dig/jer hvad med at prøve og lave en elektronisk version af dine julekort som man kunne sende via mail.