Nogle der har erfaring med e-moms.dk ?
Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Apr 10
Jeg vil bare lige høre, om der er nogle der har erfaring med e-moms.dk ? Fordele / ulemper ? Jeg har et par dage ind i min 14 dages prøveperiode på godt og ondt :-) Er det noget, man som enkeltmandsvirksomhed sagtens kan nøjes med ?
Tak for eventuelle svar :-)
Svar
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Jah - jeg mangler nu nogle funktioner - eksempelvis kan man sende fakturaer , men ikke rykkere - det komplicerer det hele lidt.
Svar
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Hej Jesper
Jeg benytter selv e-moms, og er ganske tilfreds. Det skal så lige siges, at jeg ikke benytter varelager-modulet, så dette kan jeg ikke udtale mig om.
De udvikler konstant på produktet, og der kommer jævnligt opdateringer til systemet (som er gratis).
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Jeg bruger e-moms, men ikke deres faktura-system. Så den del kan jeg ikke snakke med om.
Men generelt synes jeg deres system er meget nemt at arbejde med i forhold til f.eks e-conomic .
Svar
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk
Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Apr 10
Tak for jeres svar, det er meget værdsat . Jeg synes også, at det virker relativt enkelt at arbejde med.
@Kim Jørgensen, er det fordi du ikke bryder dig om faktura delen i e-moms, du ikke gør brug af den del ?
Svar
Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Hej Majbritt,
Rykkere og en masse andre ting er klar inden for et par dage. Desværre har denne ting taget længere tid end beregnet, men sådan er det desværre nogle gange med software
Med venlig hilsen
Sean
Svar
Tilmeldt 16. Jan 06
Thomas Sindberg
Skrevet
18-11-2011 kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ja, vi har en større update der falder her over weekenden. Herunder en længe ventet rykker.
Svar