Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med e-moms.dk ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige høre, om der er nogle der har erfaring med e-moms.dk ? Fordele / ulemper ? Jeg har et par dage ind i min 14 dages prøveperiode på godt og ondt :-) Er det noget, man som enkeltmandsvirksomhed sagtens kan nøjes med ?

Tak for eventuelle svar :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:20

Jah - jeg mangler nu nogle funktioner - eksempelvis kan man sende fakturaer, men ikke rykkere - det komplicerer det hele lidt.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 11:25

Hej Jesper

Jeg benytter selv e-moms, og er ganske tilfreds. Det skal så lige siges, at jeg ikke benytter varelager-modulet, så dette kan jeg ikke udtale mig om.

De udvikler konstant på produktet, og der kommer jævnligt opdateringer til systemet (som er gratis).

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 11:26

Jeg bruger e-moms, men ikke deres faktura-system. Så den del kan jeg ikke snakke med om.

Men generelt synes jeg deres system er meget nemt at arbejde med i forhold til f.eks e-conomic.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:46

Tak for jeres svar, det er meget værdsat . Jeg synes også, at det virker relativt enkelt at arbejde med.

@Kim Jørgensen, er det fordi du ikke bryder dig om faktura delen i e-moms, du ikke gør brug af den del ?

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 11:54

Hej Majbritt,

Rykkere og en masse andre ting er klar inden for et par dage. Desværre har denne ting taget længere tid end beregnet, men sådan er det desværre nogle gange med software Big Smile

Med venlig hilsen

Sean

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:23

Ja, vi har en større update der falder her over weekenden. Herunder en længe ventet rykker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)