Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino android app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der er andre der oplever det, men hver gang jeg starter amino's android app op kommer den med velkomst skærm og partnere, og til sidst amino plus reklamen, og hver gang efter reklamen får jeg en besked at programmet er standset uventet og lukkes... Starter jeg det så igen er der ingen problemer, så det er hver gang det bliver startet for "første" Gang....

Og så lige en lille ting mere, jeg har lagt mærke til at billedet der kommer når der ingen dækning er bliver presset meget sammen, når min tlf "ligger ned"

Har en htc desire z

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:33

Hej Andreas

Vi har i går submitted en updates som burde løse de problemer du nævner ovenfor. 

Jeg ved ikke om den er live endnu, men gider du prøve om 5 - 6 timer at tjekke for en update igen?

Med venlig hilsen,

Peter 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 08:03

Hej Peter

Det lyder da bare fuldkommen perfekt, så vil jeg da tjekke efter update senere ;)

og tak for den super hurtige respons.

VH
Andreas  

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 13:40

andreashdk:

Jeg ved ikke om der er andre der oplever det, men hver gang jeg starter amino's android app op kommer den med velkomst skærm og partnere, og til sidst amino plus reklamen, og hver gang efter reklamen får jeg en besked at programmet er standset uventet og lukkes... Starter jeg det så igen er der ingen problemer, så det er hver gang det bliver startet for "første" Gang....

Og så lige en lille ting mere, jeg har lagt mærke til at billedet der kommer når der ingen dækning er bliver presset meget sammen, når min tlf "ligger ned"

Har en htc desire z

Samme problem med min Desire. Men hvor er skriften dog lille, jeg kan næsten ikke læse det og derfor bruger jeg igen browser hvor jeg kan lave den skriftstørrelse jeg ønsker.

Kunne i ikke lave det så man kan få stor skrift

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)