Fedt og tillykke :-). Det er ikke helt skidt, det website du har fået opbygget. Hvad er det næste projekt så :-)?
Jamen det næste projekt er jeg fuld igang med. Det er The Hunger Games. Det forventes at det bliver Harry Potters og Twilights efterfølger. Filmen har premiere i 2012 og bliver strækt over 3 bøger.
Jeg så lige, at alle din t-shirts bare linker til forsiden og ikke til den enkelte t-shirt. Du kan få endnu mere salg, hvis man ikke skal til at lede efter den t-shirt man klikkede på :-)
MVH
Thomas
Hej Thomas
Ja jeg ved det godt, men af en eller anden grund så bliver den ved med at linke til forsiden selvom jeg i koden har linket til undersiden. Det er ret træls, men pt. har jeg ikke en løsning på det.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Tillykke, Sasa! Det er velfortjent efter alt dit hårde arbejde. Ja, medierne kan give et ordentlig spark i bagen på ens hjemmeside.
Har du overvejet at lave nogle YouTube videoer? Det ville garanteret give endnu flere besøgende med tiden.
Dbh
Thomas
Tak Thomas
Jeg har overvejet det ja. Havde tænkt mig at få fat i traileren til den seneste film, men det hele gik så hurtigt at den allerede 10 min efter at have været blevet offentliggjort over tv lå på youtube. I dag har den allerede millioner af hits. Jeg må finde en løsning på dette til næste gang for den sidste film
Tillykke, Sasa! Det er velfortjent efter alt dit hårde arbejde. Ja, medierne kan give et ordentlig spark i bagen på ens hjemmeside.
Har du overvejet at lave nogle YouTube videoer? Det ville garanteret give endnu flere besøgende med tiden.
Dbh
Thomas
Tak Thomas
Jeg har overvejet det ja. Havde tænkt mig at få fat i traileren til den seneste film, men det hele gik så hurtigt at den allerede 10 min efter at have været blevet offentliggjort over tv lå på youtube. I dag har den allerede millioner af hits. Jeg må finde en løsning på dette til næste gang for den sidste film
Tænkte, at du også kunne lave dine egne videoer omhandlende Twilight-filmene og skuespillerne i al almindelighed, samt anmeldelser af både de ældre og den seneste film. Der kommer jo også nye fans til for hvem de ældre film er helt nye :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Dbh
Thomas
Tak Thomas
Tænkte, at du også kunne lave dine egne videoer omhandlende Twilight-filmene og skuespillerne i al almindelighed, samt anmeldelser af både de ældre og den seneste film. Der kommer jo også nye fans til for hvem de ældre film er helt nye :-)
Det lyder som en god ide Det kan sagtens være jeg får lavet det når jeg får tid i min skoleferie. Tak for det!