Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en boligside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folks!

Da jeg har to hovedprojekter jeg gerne vil holde fokus på, har jeg valgt at sætte min boligside til salg (da den egentlig bare vil stå stille). Jeg var lidt i tvivl om, hvor jeg kunne sætte siden til salg (da den endnu ikke er offentliggjort), men jeg håber det ok jeg lige giver det et forsøg her!

Min oprindelige plan var at henvende siden til boligsælgere der ønsker at sælge selv, men der er flere veje at gå. Den kunne eksempelvis også anvendes af ejendomsmæglere til onlinevisning af boliger, visning af udlejningsboliger, ferieboliger osv. Den kan formentlig anvendes i flere sammenhænge med et par justeringer. Men lad mig fortælle lidt om hvad den rent faktisk kan nu. Et par af de bærende funktioner er følgende:

- Mulighed for oprettelse af online boligannonce

- Man kan udfylde en avisannonce-skabelon, som efterfølgende kan sendes til ønskede lokalaviser/blade. 

- Brugeren kan uploade billeder, tilstandsrapporter, energimærkninger og tilsvarende.

- Brugeren kan også uploade videoer - eksempelvis til brug af fremvisning af boligen/grunden. 

- Mulighed for admin at oprette "Pakker". Planen var her at indgå aftaler, således man kunne tilbyde færdige pakkeløsninger til brugerne (ex. tilstandsrapport og energimærkning, fotografering osv.), for at gøre markedsføringsdelen lettere tilgængelig. 

- (evt. køb af "Til salg" skilt). 

Som nævnt er siden endnu ikke offentliggjort, så dermed er der heller ikke nogen form for statistik el. lignende at fremvise. Jeg har valgt at smide et par billeder herunder, hvor nogle af funktionerne kan ses. Formentlig vil den programmør jeg har anvendt, kunne hjælpe med justeringer hvis nødvendigt. 

Et midlertidigt link kan fremsendes i en privat besked. Jeg vil også meget gerne forklare mere om funktioner el. lignende, men jeg må desværre melde pas på dybdegående forklaringer af programmeringsdelen (men jeg vil meget gerne spørge programmøren hvis det ønskes). 

Priser, tilbud mm. tages også i privat beskeder (domænenavn følger forresten også med). 

Ser frem til at høre fra interesserede. Fortsat god aften!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:19

skriv gerne pris til mig i PB

.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 16:05

Jeg kunne godt tænke mig at se det midlertidige link.

Og gerne en prisforventining

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 16:10
Hej

Hvad vil dit prisforeslag være? Send mig gerne en besked, så finder vi ud af noget
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 22:38

Tak for alle henvendelser. Siden er nu solgt - mange tak for jeres interesse :)

Fortsat rigtig god aften!

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 13:27

uffehs:
Siden er nu solgt

Pga. problemer med sælgeren er handlen afbrudt. Siden er derfor stadig til salg. :)

Fortsat god dag.. 

(UPDATE: mente self. køberen!)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 13:32

Hej.

Jeg vil gerne have mere Info og link.

Mvh
Christopher

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:07

Hej Uffehs. 

Jeg er en iværksætter fra Hellerup/Gentofte, og jeg har gået længe med tanken om at starte en boligportal. Og vupti, så dukker du op med den her. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se et link for derfor nøje at overveje om vi skal indgå en handel. 

Har du et nogenlunde prisniveau? 

På forhånd tak.

mvh Vincent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38

kunne siden program bruges til andet end bolig side vis jeg ville lave en fotomodel side er det let få om kodet  det til sådan noget domænet kunne jeg ikke tænke mig men søg pris område og på et kort det ser super ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 15:00

Christopher og Vincent: har sendt jer en pb..

Mikael christiansen:
kunne siden program bruges til andet end bolig side vis jeg ville lave en fotomodel side er det let få om kodet  det til sådan noget domænet kunne jeg ikke tænke mig men søg pris område og på et kort det ser super ud

Jeg har desværre ikke den store forstand på programmering, men vil umiddebart ikke tro det kan betale sig at lave den her boligside om til en fotomodel-side. Men man kan selvfølgelig bruge nogle af de samme funktioner - jeg kan evt. sende programmørens mail til dig, hvis du er interesseret? (tør ikke lige love han har tid, men det skader jo ikke at spørge) :o)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)