Hejsa folks! Da jeg har to hovedprojekter jeg gerne vil holde fokus på, har jeg valgt at sætte min boligside til salg (da den egentlig bare vil stå stille). Jeg var lidt i tvivl om, hvor jeg kunne sætte siden til salg (da den endnu ikke er offentliggjort), men jeg håber det ok jeg lige giver det et forsøg her! Min oprindelige plan var at henvende siden til boligsælgere der ønsker at sælge selv, men der er flere veje at gå. Den kunne eksempelvis også anvendes af ejendomsmæglere til onlinevisning af boliger, visning af udlejningsboliger, ferieboliger osv. Den kan formentlig anvendes i flere sammenhænge med et par justeringer. Men lad mig fortælle lidt om hvad den rent faktisk kan nu. Et par af de bærende funktioner er følgende: - Mulighed for oprettelse af online boligannonce - Man kan udfylde en avisannonce-skabelon, som efterfølgende kan sendes til ønskede lokalaviser/blade. - Brugeren kan uploade billeder, tilstandsrapporter, energimærkninger og tilsvarende. - Brugeren kan også uploade videoer - eksempelvis til brug af fremvisning af boligen/grunden. - Mulighed for admin at oprette "Pakker". Planen var her at indgå aftaler, således man kunne tilbyde færdige pakkeløsninger til brugerne (ex. tilstandsrapport og energimærkning, fotografering osv.), for at gøre markedsføringsdelen lettere tilgængelig. - (evt. køb af "Til salg" skilt). Som nævnt er siden endnu ikke offentliggjort, så dermed er der heller ikke nogen form for statistik el. lignende at fremvise. Jeg har valgt at smide et par billeder herunder, hvor nogle af funktionerne kan ses. Formentlig vil den programmør jeg har anvendt, kunne hjælpe med justeringer hvis nødvendigt. Et midlertidigt link kan fremsendes i en privat besked. Jeg vil også meget gerne forklare mere om funktioner el. lignende, men jeg må desværre melde pas på dybdegående forklaringer af programmeringsdelen (men jeg vil meget gerne spørge programmøren hvis det ønskes). Priser, tilbud mm. tages også i privat beskeder (domænenavn følger forresten også med). Ser frem til at høre fra interesserede. Fortsat god aften! |
skriv gerne pris til mig i PB