Ja tak så skete det endelig! |
Stort tillykke til dig. Og du er livende bevis på at man aldrig skal give op!
Og bare fordi jeg er nysgerrig: Hvor meget vejede du og hvor meget tabte du dig? :P
Dbh Przemek
Ja tak så skete det endelig! |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Stort tillykke til dig. Og du er livende bevis på at man aldrig skal give op! Og bare fordi jeg er nysgerrig: Hvor meget vejede du og hvor meget tabte du dig? :P Dbh Przemek |
148,8 var min max vægt. |
Super godt gået, Thomas :) |
Hvor er det super fedt! Stort tillykke med dit flot vægttab, og så er det jo bare fedt, at du kan komme ud og inspirere mange andre unge, som forhåbentlig kan gå den samme vej som dig! Kanon! |
Tillykke, både med vægttabet og din debut som foredragsholder. KMosen |
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn
Stort tillykke, Thomas. Der er ingen tvivl om, at din historie kan inspirere en masse mennesker, og sådan set allerede har gjort det med den PR, du har fået indtil videre. Du skal nok få endnu mere PR og flere succesoplevelser, når din bog rammer gaden. Du skal bare give den lige så meget gas, som du gør i fitnesscentret |
Godt gået Thomas. Vidste du ku'. Må høre alt om det. Vi snakkes |
Det er super fedt!, tak for den fine feedbacK!, jeg irriterer mig lidt over jeg ikke fik taget nogle billeder af foredraget. Men man kan altid være bagklog :) |
De mest dyrbare billeder har du i hovedet Fantastisk godt gået - du kan være mere end superstolt af dig selv!!! |
Køb ren argan olie her