Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg bedst gang i min webshop igen??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at skulle have opdateret SuperStyle.dk i juni og designet osv. er først ved at være færdig nu, dog mangler der stadig nogle ting og har en IT mand jeg ikke kan bruge mere. Hvis jeg skal have det lavet koster det 2-5000,-. Nu står jeg så der hvor jeg overvejer om det er det værd, frem for at investere 8500,- i min drømme webshop lavet af nogle professionelle og har altid kun hørt godt om dem.

Jeg har også et andet dilemma og det er vedr. penge. Jeg sælger accessories og findes andre også store konkurrenter på markedet. Jeg skal bruge min. 10.000,- til varer, pbs/nets osv. hvis jeg bibeholder nuværende shop og opdatere den for 2-3.000,-. Jeg skal nok bruge 20.000,- for at komme i gang med den prof shop, få pbs/nets, nye varer og have penge til adwords. Men har en børneopsparing(står i obligationer) på ca. 52.5000,- og så har jeg 1-2000,- på normal konto. Hvis jeg venter til 1. Januar har jeg måske 6-10.000,- på normal konto. De 52.500 er bare penge jeg ikke er så glad for at bruge, men mangler de 20.000,- hvis jeg skal starte med ny shop, pbs osv.

Grunden til jeg er bange for, at bruge de penge er hvis jeg ikke kan slå mange og store konkurrenter på markedet. Det specielt fordi jeg kun har en begrænset viden om SEO og adwords. Selvfølgelig er jeg hellere ikke glad for at bruge min børneopsparing allerede. Hvad ville du gøre?

Som det står lige nu er jeg kørt fast! Fordi shoppen ikke er færdig/det trækker ud og jeg ikke er tilfreds med den! Har heller ikke noget kundegrundlag mere, da de smuttet over de måneder!

Har pt. nogle restpartier og lidt anden forretning osv. som kan sælges og måske giver 3000,- på kontoen. Så laver jeg også hjemmeside(meget småt og billigt), men kan måske give 2-4000,-. Så har jeg SU som giver 2000 og sidst men ikke mindst arbejder jeg på deltid i netto 1 gang og uden og hver anden lørdag.

Det vil løbe op i jeg kan have 7-9.000,- 1. januar når min udgifter er trukket fra!

Så nu er det jeres tur til, at hjælpe mig lidt. Hvad kan jeg gøre? Hvad ville være smart osv.?

Mvh Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35

spar og atter spar er det bedste råd kan være svært når man er trængt i en krog men hver eneste ting gennemgå 

Bruger du genbrugs tøj

Har dit studie gratis morgen mad

brug wild card vis rejser , desuden rabat flere steder 50%

Tilmeld dig rejse garanti gratis at rejse vis de ikke holder pendler garanti ligger vis ved hver 1% de ikke holder deres tid kommer penge retur derved vis er "heldig" og de holder det dårligt lige som Øresunds togene kan man nærmeste rejse gratis og det er billigt at rejse gratis 

Der er alle mulig studie rabatter i byen og vis kigger dig omkring er der tit nærmeste gratis ting , husk i supermarkedet gratis madprøver og husk kigge efter datoer mærker der kan tit ligge tjeners 3000 kroner ekstra vis opdager for gamle vare og vis ikke opdager det har de tit vare der udgår på dagen og de kan tit holde en dag mere men de også næsten gratis og gratis det er ikke dyrt 

Tit smider bager lige brød ud det er også gratis så tag et ekstra brød

Forældre der kan man tit også komme forbi få et gratis måltid mad

køb store køb i sær når rabat og lev måske lidt ens formet et par dage 

køb computer med studie hjælpe søg om støtte 

sæt dig ind i det arbejde de andre skal hjælpe dig med 

lav meget selv også det du ikke tror kan prøv og vær en vinder 

vis vil optimere kan du altid lave lidt efter disse råd her på din webshop 

Husk vær social aktive få facebook side google+ side 

Lidt ekstra tips her

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809 

Husk giv den alt hvad du kan i din iværksættere passion , for du er en vinder positive tanker kan rykke meget når man er iværksættere verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Når det gælder AdWords kan jeg være behjælpelig, med de første 1200 kr og ekspertise på kampagne bygning og optimering de første 4 uger.
Hvis det har din interesse kan du jo smide mig en pm.

Min mening er at alle har mulighed for at være blandt de 4 øverste på Google AdWords, spørgsmålet er bare hvad det koster og om det giver en positiv ROI(Return on investment) for din virksomhed.

I forhold til hjemmeside, er det noget du skal gøre op med dig selv. Hvis du bestemmer dig for at du tror på projektet, vil jeg overveje om de ekstra penge du giver ud på den dyre hjemmeside er bedst givet ud på en professionel hjemmeside eller om de kunne bruges bedre andre steder... 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:13

Kan godt se, jeg skal spare og spare! :)

Men hvis jeg ikke tror på idéen er det vel også dumt, bare at lave den billige løsning, så kan jeg vel ligeså godt lade vær! Men jeg tror på det!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:37

Kan godt være jeg ikke er ekspert i SEO og Adwords, men ville rigtig gerne lærer det meget bedre end jeg gør nu og ville da gerne lave det på shoppen, men kræver den er klar! 

Hvis jeg tror på idéen, men tvivler på mine evner indenfor SEO og Adwords. Så er det vel bare der jeg skal gøre mig klogere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)