Jeg står i den situation at skulle have opdateret SuperStyle.dk i juni og designet osv. er først ved at være færdig nu, dog mangler der stadig nogle ting og har en IT mand jeg ikke kan bruge mere. Hvis jeg skal have det lavet koster det 2-5000,-. Nu står jeg så der hvor jeg overvejer om det er det værd, frem for at investere 8500,- i min drømme webshop lavet af nogle professionelle og har altid kun hørt godt om dem. Jeg har også et andet dilemma og det er vedr. penge. Jeg sælger accessories og findes andre også store konkurrenter på markedet. Jeg skal bruge min. 10.000,- til varer, pbs/nets osv. hvis jeg bibeholder nuværende shop og opdatere den for 2-3.000,-. Jeg skal nok bruge 20.000,- for at komme i gang med den prof shop, få pbs/nets, nye varer og have penge til adwords. Men har en børneopsparing(står i obligationer) på ca. 52.5000,- og så har jeg 1-2000,- på normal konto. Hvis jeg venter til 1. Januar har jeg måske 6-10.000,- på normal konto. De 52.500 er bare penge jeg ikke er så glad for at bruge, men mangler de 20.000,- hvis jeg skal starte med ny shop, pbs osv. Grunden til jeg er bange for, at bruge de penge er hvis jeg ikke kan slå mange og store konkurrenter på markedet. Det specielt fordi jeg kun har en begrænset viden om SEO og adwords. Selvfølgelig er jeg hellere ikke glad for at bruge min børneopsparing allerede. Hvad ville du gøre? Som det står lige nu er jeg kørt fast! Fordi shoppen ikke er færdig/det trækker ud og jeg ikke er tilfreds med den! Har heller ikke noget kundegrundlag mere, da de smuttet over de måneder! Har pt. nogle restpartier og lidt anden forretning osv. som kan sælges og måske giver 3000,- på kontoen. Så laver jeg også hjemmeside(meget småt og billigt), men kan måske give 2-4000,-. Så har jeg SU som giver 2000 og sidst men ikke mindst arbejder jeg på deltid i netto 1 gang og uden og hver anden lørdag. Det vil løbe op i jeg kan have 7-9.000,- 1. januar når min udgifter er trukket fra! Så nu er det jeres tur til, at hjælpe mig lidt. Hvad kan jeg gøre? Hvad ville være smart osv.? Mvh Lasse |
spar og atter spar er det bedste råd kan være svært når man er trængt i en krog men hver eneste ting gennemgå
Bruger du genbrugs tøj
Har dit studie gratis morgen mad
brug wild card vis rejser , desuden rabat flere steder 50%
Tilmeld dig rejse garanti gratis at rejse vis de ikke holder pendler garanti ligger vis ved hver 1% de ikke holder deres tid kommer penge retur derved vis er "heldig" og de holder det dårligt lige som Øresunds togene kan man nærmeste rejse gratis og det er billigt at rejse gratis
Der er alle mulig studie rabatter i byen og vis kigger dig omkring er der tit nærmeste gratis ting , husk i supermarkedet gratis madprøver og husk kigge efter datoer mærker der kan tit ligge tjeners 3000 kroner ekstra vis opdager for gamle vare og vis ikke opdager det har de tit vare der udgår på dagen og de kan tit holde en dag mere men de også næsten gratis og gratis det er ikke dyrt
Tit smider bager lige brød ud det er også gratis så tag et ekstra brød
Forældre der kan man tit også komme forbi få et gratis måltid mad
køb store køb i sær når rabat og lev måske lidt ens formet et par dage
køb computer med studie hjælpe søg om støtte
sæt dig ind i det arbejde de andre skal hjælpe dig med
lav meget selv også det du ikke tror kan prøv og vær en vinder
vis vil optimere kan du altid lave lidt efter disse råd her på din webshop
Husk vær social aktive få facebook side google+ side
Lidt ekstra tips her
http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1
http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809
Husk giv den alt hvad du kan i din iværksættere passion , for du er en vinder positive tanker kan rykke meget når man er iværksættere verden