En kunde har to domæner, domæne1 og domæne2, hvor domænme2 er en webshop derer godkendt af NETS.
Nu vil de gerne have de to hjemmesider "samlet" med nyt design på domæne1 - kan betalingsaftalen med NETS så overføres til shoppen på domæne1 eller skal de starte helt forfra med ansøgning, godkendelse mv.?
Jeg har tidligere været oprettet hos pbs (før de kaldte sig nets) og havde en aftale epay hvor man kan have flere domæner og der har aldrig været noget kommentar fra pbs at de andre sider ikke var godkendt.
Jeg har tidligere været oprettet hos pbs (før de kaldte sig nets) og havde en aftale epay hvor man kan have flere domæner og der har aldrig været noget kommentar fra pbs at de andre sider ikke var godkendt.
Jeg tror mere de tjekker dig i din bank.
Nej, det skyldes at aftalerne er på CVR. nummer regi.
Men hver enkelt shop skal stadig godkendes, da der er betingelser for hvert enkelt weshop, som de skal overholde.
Jeg havde nær sagt længe leve monopolet, men I kan jo altid prøve at kontakte DIBS eller nogle af de andre indløsningsaftale firmaer. Der er jo ingen der siger at i partout skal vælge NETS.
Jeg sidder med en kunde lige nu hvor DIBS faktisk har lavet en bedre pris end PBS på aftalen, så det kan være i kan få det billigere der.
Jeg havde nær sagt længe leve monopolet, men I kan jo altid prøve at kontakte DIBS eller nogle af de andre indløsningsaftale firmaer. Der er jo ingen der siger at i partout skal vælge NETS.
Hvis man ønsker at kunne bruge Dankort som betalingskort på shoppen, så er der vel ingen vej uden om NETS, heller ikke selvom man vælger DIBS eller andre?
Jeg sidder med en kunde lige nu hvor DIBS faktisk har lavet en bedre pris end PBS på aftalen, så det kan være i kan få det billigere der.
Der er dog den væsentlige detalje af DIBS er en betalingsgateway og ikke en indløser som Nets er i kontekst.