Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg en mulig leverandør med på vognen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, alle Aminoer.

Jeg har længe fået med en iværksætterdrøm om, at starte min egen håndboldwebshop. 

Desværre er projektet lige nu gået i stå, da det jo kræver leverandører for at kunne sælge produkter.

Senest, har jeg kontaktet Hummel, fremlagt min forretningsplan og strategiske udsigter. 

Desværre får jeg et svar tilbage, hvor de fortæller, at de primært kun henvender sig til detailmarkedet. 

Det bør da kunne lade sig gøre, at få diverse forhandlinger uden en fysisk butik. Hvordan gør mange andre ellers? Jeg kender adskillige webshops, som fx. har Hummel og som ikke har en fysisk butik.

Derfor kunne jeg godt bruge nogle gode råd fra jer. Hvilke ændringer kan gøre, at jeg kan få Hummels brand på min webshop uden at skulle investere en fysisk butik.

Hilsen 

Patrick

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:59

Jeg kunne forestille mig at mange virksomheder er bange for, at webshop er lige med at priserne kommer under pres og det er de jo selvsagt ikke interesseret i at byde deres detailister...

List strøtanker:

• Kunne du prøve at få andre leverandører med i shoppen først og bevise dit koncept?
  • Gøre tingene anderledes, så leverandørene "MÅ" med i din shop
  • I det hele taget ikke gøre dig afhængig af en leverandør som måske tænkte "Another Webshop" måske fik du ikke din idé godt nok ud over rampen i dit første oplæg?
  • hvorfor ikke spørge Hummel, hvad er det der gør at nogle butikker får varer og din idé ikke er spændende nok.
  • Tro på det, gør konceptet stærkere indtil det virker spændende

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:39

Mange tak for dit svar, det kan jeg helt sikkert bruge!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)