Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på bogføring og regnskab

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ønsker at starte et ApS, som jeg forventer vil have følgende aktivitet:

- Ingen medarbejdere - så ingen lønstyring

- Månedlige indkomster fra medlemsskaber til vores hjemmeside (vi er ved at lave en hjemmeside, hvor brugere kan købe et medlemsskab til xx. pr måned, og der vil så komme yy gange xx kr. ind hver måned. Jeg lader mig fortælle at man kan bogføre dette som ét samlet salg, da betalingsudbyderen kan "splitte" bogføringen op for os, så vi kan se hvem der har betalt hvad. 

- Månedlige omkostning i form af normale fakturaer. Maks 15 stk. Selve betalingen vil vi selv stå for. 

Vi vil fravælge revision ved etableringen af selskabet, så regnskabet skal ikke påtegnes. 

Vi søger således assistance til:

- Bogføring af de månedlige bilag (ca. 15 om måneden)

- Udarbejdelse af momsrapporter

- Udarbejdelse af årsrapporter til indsendelse til myndighederne

Er der nogen der kan give mig en ca. pris på hvad dette vil koste?

Mvh

Nina

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:13

Hej Nina,

Hvor i landet befinder du dig? Og har du selv økonomisystem? Og nu skriver du at det ikke er løn, men i og med at det er et selskab så skal du vel selv have løn ud engang i mellem eller?

Men jeg kan hjælpe dig med det du søger.

Men du kunne også overveje at lægge den på freelancer.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 17:52

Hej Flemming, 

Det skulle nok være i nærheden af Karise på SydSjælland. 

Intet økonomistyringssystem - vi vil ikke selv stå for bogføringen. Det er kun ejerne der kommer til at arbejde i firmaet - og vi gør det gratis. Resten (hvis der kommer mere) vil være som konsulent-fakturering. Så der kommer ikke nogen løn-behandling foreløbigt. 

Jeg vil kigge på freelancer - tak for rådet - men jeg var indledningsvist mest interesseret i at høre nogle ca. tal på årsomkostningerne, fra nogen der ved noget om det... vi er nemlig ikke helt klar til lancering endnu, men jeg vil gerne vide hvad vi snakker om af omkostninger til denne del før vi kommer ret meget videre. 

Håber det giver mening :)

Nina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Hej Nina.

Vil estimere en pris på 7-8 tkr.+moms...og sikkert en del dyrere hos de større rev.firmaer.

MvH

Peter

Tilmeldt 5. Aug 10
Skrevet kl. 19:24

Hej Peter, 

Mange tak!

Er der andre, der er enige / uenige?

Kan sige at det indledningsvise bud vi har fået fra et meget lille firma (hvilket er årsagen til at jeg spørger) er 10-12K, hvilket jeg synes lyder ekstremt dyrt. 

Mvh

Nina

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:45

Husk at tage med i jeres prisovervejelser om i har brug for assistance til jeres selvangivelser el. lign. øvrige forhold.

Det kan gøre en forskel prismæssigt og assistancemæssigt om der er aftalt noget om dette fra start eller ej.

Umiddelbart synes jeg ikke 10-12k for hele året lyder dyrt, hvis det er kvalificeret arbejdskraft med tilhørende rådgivning du får

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Jeg synes, at det er dyrt, selvom vi taler om hele pakken med skatteopgørelse mv.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Men..du kan vel presse prisen!

Alternativt læg opgaven på freelancer.

MvH

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 23:14

Hej Nina,

Enig med Peter i at det kan gøres billigere. Det lyder jo ikke til at være nogen kompleks opgave.

Jeg holder til i Næstved, og du er velkommen til at kigge forbi. Jeg arbejder fra privaten og har sat fokus på, at prisen skal holdes på et minimum.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:20
7-8 t.kr det er sku billigt, vælg da Peter :).

Men kan man overhovedet fravælge revision første år ? Husker jeg forkert eller skal første år ikke revideres ?
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)