Hej Amino'er Jeg ønsker at starte et ApS, som jeg forventer vil have følgende aktivitet: - Ingen medarbejdere - så ingen lønstyring - Månedlige indkomster fra medlemsskaber til vores hjemmeside (vi er ved at lave en hjemmeside, hvor brugere kan købe et medlemsskab til xx. pr måned, og der vil så komme yy gange xx kr. ind hver måned. Jeg lader mig fortælle at man kan bogføre dette som ét samlet salg, da betalingsudbyderen kan "splitte" bogføringen op for os, så vi kan se hvem der har betalt hvad. - Månedlige omkostning i form af normale fakturaer. Maks 15 stk. Selve betalingen vil vi selv stå for. Vi vil fravælge revision ved etableringen af selskabet, så regnskabet skal ikke påtegnes. Vi søger således assistance til: - Bogføring af de månedlige bilag (ca. 15 om måneden) - Udarbejdelse af momsrapporter - Udarbejdelse af årsrapporter til indsendelse til myndighederne Er der nogen der kan give mig en ca. pris på hvad dette vil koste? Mvh Nina |
Hej Nina,
Hvor i landet befinder du dig? Og har du selv økonomisystem? Og nu skriver du at det ikke er løn, men i og med at det er et selskab så skal du vel selv have løn ud engang i mellem eller?
Men jeg kan hjælpe dig med det du søger.
Men du kunne også overveje at lægge den på freelancer.
Flemming Bach