Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung hjemmeside generalist søges (PHP)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge lidt hjælp til følgende...men det skal være billigt

1) Jeg skal have skiftet 2-3 banner reklamer til affiliate reklamer fra individuelle leverandører efter mit valg. Skal evt. have lavet et banner ud fra et affiliate link.

2) Der skal installeres et værktøj så jeg kan se statistik på antal besøgende, gætter på det må være enten google analytics eller Alexa eller begge.

3) Jeg ønsker selv at vælge den tekst en søgemaskine bruger ser, når han søger på min URL, men skal bruge hjælp til det.

4) Du skal lave en liste med søge ord/sætninger (på engelsk) som søge robotterne ser når de indlæser mit site, du ved sikkert mere om dette end jeg...

Det var det, lad mig høre fra dig hvis du kan løse ALLE opgaver og kan gøre det billigt. Svar og spørgsmål på pm tak.

Det er ikke et oplæg til debat, så hvis ikke du kan og vil løse opgaven, så undlad venligst at kommentere mit indlæg!!!

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

3) Jeg ønsker selv at vælge den tekst en søgemaskine bruger ser, når han søger på min URL, men skal bruge hjælp til det.

4) Du skal lave en liste med søge ord/sætninger (på engelsk) som søge robotterne ser når de indlæser mit site, du ved sikkert mere om dette end jeg...

Det er ikke et oplæg til debat, så hvis ikke du kan og vil løse opgaven, så undlad venligst at kommentere mit indlæg!!!

Jeg ved godt du skriver, at det ikke er et oplæg til debat. Men jeg vælger nu at kommentere alligevel - eftersom du har valgt at poste dit indlæg i en debat og ikke på Freelancer

pkt.3 og pkt.4 kan for mig lyde som om du er ude efter blackhat SEO. Hvis ikke, så forstår jeg ikke dine formuleringer.  Et godt råd er, at det kan være en rigtig skidt idé - hvis det bliver opdaget, så er det pænt farvel til dine rankings. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. pkt 3) er det så ikke mest normalt at man selv vælger sin ankertekst? Lige nu viser den en tekst fra mit RSS feed på sitet der skifter hvert minut og intet fortæller om mit site.

Vedr. punkt 4) Jeg vil selvfølgelig ikke gøre noget der er forbudt hos google, men jeg troede alle websider havde en liste med ord som relaterede til webstedets indhold, uden at brugerne på sitet kunne se dette. Er det forbudt af google?

Folk der ikke blot har til formål at obstruere mit forsøg på at finde de rette kontakter, er selvfølgelig velkomne til at hjælpe mig på vej, så tak...desværre er der for mange der forsøger at spænde ben for andre, derfor teksten

 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Frands tror ikke det er så farligt. Tror ikke engang tråd starter ved hvad Black hat SEO er. 

Og det eneste jeg kan komme i tanke om som er nær at være en Blackhat teknik er nok en liste over ord, men det er "lovligt" bare ikke sådan nogle kæmpe lister som du måske har set på youtube fx hvor folk har en masse urelaterede søgeord i deres beskrivelser.

Tror sagtens jeg kan hjælpe dig, men vil gerne høre nærmere først, inden jeg hopper på.
Send mig PM, kan åbenbart ikke sende til dig (ellers kan jeg ikke finde knappen) :-P

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette burde også være noget jeg kan hjælpe med :) du kan evt. sende mig en pm så kan vi tage den derfra :) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)