Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum for omsorgssvigtede

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har www.glargaard.dk og jeg vil gerne lave et forum for omsorgssvigt - der mangler i den grad et sted at tale om dette emne. Det skal ikke koste noget og jeg skal nok bestyrer det - så det jeg har brug for er en som vil hjælpe mig med det sidste - jeg har installeret bbpress, (www.glargaard.dk/forums) men mangler lige at få styr på login, tilmelding osv - du får ingen penge, men du vil være med til at gøre en forskel!

Jeg fik 200 breve efter at min far tog sit eget liv for en måned siden og jeg stod frem og fortalte om mit liv med ham - breve som gav udtryk for at der er brug for et sted at mødes med andre og fortælle sin personlige historie.

Du bliver selvfølgelig omtalt på bloggen, hvis du ønsker det :)

På forhånd mange tak

Mette

Kontakt mig på 31 35 13 37 eller mette@taminia.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:39

Tillader mig lige at bumpe det en enkelt gang - jeg er sikker på, der er nogen med WP kendskab herinde der vil bruge en time på det... :)

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Mette,

jeg tror såmænd også, at adskillige amino'er er villige til at hjælpe dig, sålænge tidshorisonten er kort. Jeg kan bare ikke selv hjælpe dig. Du kan prøve at gøre det lidt mere tillokkende at hjælpe dig. Du nævner, at vedkommende vil/kan blive omtalt på bloggen. Du kan også tilbyde link til vedkommendes hjemmeside.

En anden mulighed er at søge svaret på YouTube...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:01

Hej Poul

Ja, jeg ville nørkle med det selv, hvis jeg ikke brugte min energi på at sørge og tage mig af boet efter min far - for det ville jeg kunne. Det kniber blot lidt med energien for tiden.

Tak for dit svar! Idéen bliver bare skrinlagt indtil der enten er en der vil hjælpe, eller jeg får min energi tilbage :)

Mange hilsner

Mette

Fra Kalundborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Tamerisk Skrevet kl. 12:07

Hej Mette

Flot initiativ, men spis nu lige brød til :-)

Det projekt render ingen steder, det har også værdi om et år, men tag nu lidt vare på dig selv og din sorg.

Hvis det var mig, ville jeg tilbyde at takke programmøren for gratis arbejde på forsiden. Du må have rigtig mange, som læser din blog og vil være interesseret i dit forum.

Jeg tror der er rigtig meget potentiale i social ansvar og velgørenhed, både for en selv og ens virksomhed, men det kræver nok benarbejde at overbevise folk, og især mænd. De er focuserede på at skrive fakturaer og købe firmabiler (ok, meget generaliserende, men søg f.eks. på Per Hillo, kunstmaleren, han henvender sig til gadehunde.dk og vil lave en plakat til støtte for dem, det giver støtte om projektet, både pr. og kroner,  samtidig med han profilerer sig totalt win-win :-) http://gadehunde.dk/kob-og-stot.html  )  

Derfor synes jeg også det er så forfriskende at læse bloggen: Bliv rig med god samvittighed. Der er så mange etiske ting i den. Hvad nytter det man er verdens rigeste, hvis man har mistet sig selv, sin selvrespekt og andres respekt? Man skal kunne se sig selv i øjnene HVER dag.

http://www.amino.dk/blogs/one2move/default.aspx

Jeg sender dig lige en personlig besked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)