Hej herinde jeg laver 360grader panoramabilleder og interaktive rundture Jeg kæmper meget med at formidle hvad det egentligt er jeg laver, for hvad er det nu lige et panroamabillede er, og hvordan definerer man mon en interaktiv rundtur og hvad kan jeg som kunde bruge den til??? Derfor har jeg også overvejet hvordan jeg kan tage mine kompetencer, og sætte dem sammen så jeg laver noget andet. Men er det rigtigt og hvordan gør jeg? Tag fx. dette link: http://vfmleonardo.com/vbrochure-ultra-premium De sælger en v-brochure. Den indeholder ikke noget jeg ikke kan tilbyde i en virtuel rundtur, men de har en helt anden tilgang, og sælger ikke hotspots, panoramaer etc, men - maksimerer online tilstedeværelse - øger online bookings - osv. Tror i det er nemmere at markedsføre hvis jeg laver sådanne pakker og fokuserer mere på et specificeret indhold? Hilsen Morten |
Hej Morten
Jeg har været inde og kikke på det link du har vfmleonardo og hvis jeg så går ind på din side så vil jeg kalde deres normalt foto hvor jeg kan lave panorama med når jeg ser dine så ser det ud til at jeg ser det via et fiskeøje der synes jeg bedre om deres ligner mere normalt foto.
Jeg vil sige om din egen side bl.a. her der ser jeg et stort skærm øverst hvor på der står internaktiv rundtur hvis jeg klikker på det foto så åbner den bare foto i browseren (jeg kan se det gør også på andre af dine foto gør dette) enten skal der ikke ske noget ellers skulle der måske komme et popup vindue med et panroamabillede.
Pakker er altid godt men jeg ville også få lavet nogle foto fra nogle butikker hvor der var godt med besøgende og give dem en spec. pris så du fik udbredt produktet til nogle forskellige web sider som kunne give nogle kunde emner retur.
Hvordan laver man egentlig sådan et billede.