Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance konsulent forretning.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Astcon Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg mangler opgaver at rive i. Er PT. fungerende tekniske chef for iwall, men mangler noget fornuftigt at bruge resten af 0min tid på.

Jeg har indtil videre starte 3-4 virksomheder inden for IT, handel og produktion. Jeg nu solgt dem alle sammen og står lidt i et vadested.

En mulighed var naturligvis at få et job. Men jeg ved at jeg har noget at tilbyde. Jeg har masser af erfaring med investor, med ansættelse af medarbejder, salgskanaler, støttemulighed og meget mere. Og jeg synes det er sjovt at hjælpe andre iværksættere eller vækst virksomheder ud over kanten.

Men er der et marked for en sådanne ydelse?

Jeg vil gerne være mere end en skrivebords general. Jeg vil gerne ud og deltage i virksomhederne. Der er mange tilbud om gratis rådgivning og opstarts hjælp, men de er alle baseret på hjælp til selvhjælp. Dvs. iværksætteren stadig selv skal gøre det tunge arbejde. Jeg forestiller mig noget i stil med:

• Jeg er hos kunden en dag om ugen og er projektleder eller tovholder på deres udviklings aktiviteter.
  • Jeg er hos dem intensivt i en mdr. hvor der defineres et specifikt projekt og hjemsøges viden.
  • Det kan være det er administration og drift for en opfinder som ikke er klar til at skippe hans job.
  • Det kan være mrd. sparring/ coatching med iværksætteren for at sikre fremdrift.

Er der overhovedet kunder derude som kunne være interesseret i sådanne ydelser.?
Og er der kunder som vil og kan betale for ydelsen og ikke bare går med ”hjælp til selvhjælps”- modellen

Er der nogen som har nogen ideer til hvordan konceptet gøres endnu mere stærkt?

Gode salgskanaler ude over Amino og netværk.

Måske nogen som kender en konkurrent eller mulig samarbejdspartner.?

Freelance konsulent: Claus Lavdal

Speciale: Virksomheds start, Interim Management, projektledelse, coaching

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)