Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Danmark klar til den stroppeløse BH?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :) 

Jeg har fået mulighed at repræsentere en relativ ny virksomhed som sælger klistre-bh kopper (uden stropper), som holder op til 60 gange. Det som fra skiller disse, er de har forskællige mønstre og farver og ikke kun den normale brune hudfarve. Str. er dog kun a,b og c. Siges skal også at prisen kommer nok at ligge mellem de 350-550 kr. pr. stk.  Mit spørgsmål til jer er hvad syntes i er bedste måde at få dette produkt på den danske marked.  

Hvordan slipper jeg for eksempel ind i Bilka og undertøjs butikker?

Ville brug af en agent være foretrække ligt? 

På forhånd tak for jeres tid og råd :) 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 07:08

Jeg kender kun BH-markedet som bruger, men har alligevel et par kommentarer:

Sådan nogle klisterdimser fås med (mindst) 2 funktioner: Nogle, som bl.a. dansere bruger, fungerer som en BH og holder babbelutterne nogenlunde på plads/løfter lidt. Desse har en klisterflade, der både ligger på det enkelte bryst og en smule under - ellers er der ikke lige noget, til at holde på sagerne. Og tankens kraft er sjældent tilstrækkeligt. Andre er sat i verden alene med det formål at skjule brystvorterne - denne opfindelse må være produceret af amerikansk dydstænkning!

Sådan noget klisterdims er møg-ubehageligt at have på, så jeg tror kun man er interesseret i denne type BH, hvis ens kjole/top har meget dyb ryg. Derfor kunne en ide være at finde producenter tøjproducenter/-sælgere, der laver tøj, som kræver 'din' BH?

Ellers de store lingeributikker på nettet? Der er flere og det er bare at google sig frem.

Steder som Bilka vil jeg tvivle på. Dels pga dit produkts placering i et nicheområde, dels pga prisen.

Måske skal du også satse på at blive præsenteret i et dameblad? Sådan at potentielle kunder kan få øje på produktet.

Håber, du kan bruge det.

/Marianne

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:08

Jeg er enig med Marianne

Hvis den kan bruges 60 gange og koster 500 kroner er det et snævert marked du henvender dig til. 

Og klisterstads ER meget ubehagelige og holder ikke meget på plads, så du skal gå efter det helt unge marked - der hvor de interesserer sig mere for udseendet end for komforten. 

Jeg tror du skal prøve at kontakte nogle blade, der henvender sig til de helt unge piger (Sirene og Woman måske) og sende dem en vareprøve og så håbe at de skriver noget pænt - jeg tror helt klart du vil få mest ud af at sælge dem fra en webshop - markedsføring på trendsales er også en mulighed - der går klisterbh´er som varmt brød

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23

det lyder god - men f.x. i Svejts kan du den kun finde på nettet, fordi den slags BH er ikke hvad kvinder ønsker sig Wink - du finder den i ingen butik i Svejts - og hvis det være så godt, så kan du tro at svejtser vil gerne betale for det!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)