Jeg har lige haft en ny klient idag, som fortæller mig at hun samme dag som hun havde fundet mig på nettet, bliver hun ringet op af ukendt nummer. Det er en sælger fra en ret ret stor anerkendt virksomhed XXXXXXXX som vil tilbyde hende en ydelse i stil med min ifølge ham til billigere penge. Hun er lidt mistænksom og spørger hvordan det kan være han ringer. Han ved hvad hun har søgt på, og muligvis også at hun har fundet frem til mig, for i samtalen påstår vedkommende at de har en samarbejdsaftale med mig, så hun sagtens bare kan købe min ydelse igennem dem. Hun er dog meget afvisende og ender med at blive ret fortørnet da hun føler det er grænseoverskridende både for hende og for mig som hun allerede har lavet en aftale med. Er det her et eksempel på google der sælger oplysninger i en vældig fart til højestbydende eller hvad pokker sker der. Jeg synes egentligt det virker lidt ubehageligt hvis jeg som lille selvstændig bliver taget af bagdøren på den måde, og synes også det virker som lidt af et mistilidskriterie for mine klienter hvis de oplever noget sådant. Er der andre der har oplevet dette. Er det lovligt. Jeg har lyst til at ringe til firmaet og sige hvad H....... men vil egentligt hellere tage DEM ad bagdøren med lidt jura eller andet godt. Hvad siger i. Vh Rasmus |
Hvis jeg havde en million kroner for hver eneste gang det der var sket med mig Tjaeh så ville jeg droppe ud af universitetet allerede idag :-)