Jeg har længe gået med ideen om at starte en webshop. Produkterne jeg gerne vil sælge på siden skal være vandpiber, vandpibe tobak og diverse ting der kan bruges indenfor dette område. Jeg er udmærket klar over der findes et par hjemmesider der sælge vandpiber, men jeg synes at der er en del mangler på disse hjemmesider, som jeg er sikker på jeg kan gøre bedre. Jeg har dog en del spørgsmål. 1. Skal man have et cvr nummer og hvad vil det sige? 2. Kender i et godt firma, der er dygtige til at lave professionelle hjemmesider ? 3. Hvordan finder jeg en leverandør der sælger disse produkter ? 4. Andet jeg bør vide ? Dette er mit første indlæg, så jeg håber på positive svar. På forhånd tak. |
Jeg har længe gået med ideen om at starte en webshop. Produkterne jeg gerne vil sælge på siden skal være vandpiber, vandpibe tobak og diverse ting der kan bruges indenfor dette område. Jeg er udmærket klar over der findes et par hjemmesider der sælge vandpiber, men jeg synes at der er en del mangler på disse hjemmesider, som jeg er sikker på jeg kan gøre bedre. Jeg har dog en del spørgsmål.
1. Skal man have et cvr nummer og hvad vil det sige?
2. Kender i et godt firma, der er dygtige til at lave professionelle hjemmesider ?
3. Hvordan finder jeg en leverandør der sælger disse produkter ?
4. Andet jeg bør vide ?
Dette er mit første indlæg, så jeg håber på positive svar. På forhånd tak.