oh jeg elsker jer alle her på amino...... dog kan ikke forstå at mine metatags er ikke gode det er jo forskellige under menuer jeg har lavet med forskellige søge ord?
Kontaktoplysninger og domæneejer er ikke ens (har med trust at gøre), altså du ejer ikke domænet.
Der mangler alt-tekster på billeder.
Umiddelbart er der stort set ikke noget SEO der er i orden, udover der er lagt nogle tekster på. Dog er "Søg aupair" tom.
For at kommer op kræver det noget mere end der er gjort nu, jeg har ikke tjekket top10 indenfor nogle af de søgeord jeg kunne forestille mig du gerne vil op på, så jeg kender ikke konkurrencen, men der skal mere til end der er lavet på nuværende tidspunkt.
Jeg prøver , jeg virkelig prøver men.... hvad er h1 og h2?
Hvis du ikke ved meget om seo, så tænk på at gøre dine tekster relevante for brugerne. Lad en description være en relevant sætning og ikke bare en række søgeord.
Hvis du laver det, din læsere gerne vil have, så bliver google også (lidt) blødere i knæene - og når man ikke er seo-haj er det måske lidt lettere at forholde sig til.
Du kunne starte med lige at fortælle hvad du gerne vil optimere siden til at komme frem på.
Et kort gennemgang viser at:
Der mangler søgevenlige URL´er.
At siden både vises med og uden WWW, den ene skal redirectes.
Du bruger ikke H1 og H2 korrekt.
Dine sidetitler er ikke optimele
Dine metadescriptions er endnu værre.
Du har umiddelbart ingen backlinks overhovedet.
Kontaktoplysninger og domæneejer er ikke ens (har med trust at gøre), altså du ejer ikke domænet.
Der mangler alt-tekster på billeder.
Umiddelbart er der stort set ikke noget SEO der er i orden, udover der er lagt nogle tekster på. Dog er "Søg aupair" tom.
For at kommer op kræver det noget mere end der er gjort nu, jeg har ikke tjekket top10 indenfor nogle af de søgeord jeg kunne forestille mig du gerne vil op på, så jeg kender ikke konkurrencen, men der skal mere til end der er lavet på nuværende tidspunkt.