Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing direkte med affiliates

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har en ide til et site, som skal fungere som affiliate, hvor der betales af virksomheden/butikken for hver kunde/henvisning fra mit site. Det produkt, som skal være på mit site er ikke (endnu) at finde hos nogle af de af mig kendte affiliate netværk som ex. Euroads, hvorfor dette omhandler affilate uden om disse netværk. Der er dog et par spørgsmål, som jeg håber, at én eller flere kan komme med input til.

Spm. 1: Kan disse tracking koder, som registrerer reelle henvisninger/salg, som man ellers henter hos affiliate netværkene, programmeres, således at jeg selv lægger det på mit site OG giver en kode til virksomhederne/butikkerne, som de så skal lægge på deres side?

Spm. 2: Hvis ja til spm. 1, hvor omfangsrigt er det at få lavet disse koder, når jeg skal købe dette (timer / priser)?

Spm. 3: Er der noget, som jeg skal være specielt opmærksom på i dette?

 

/ANTONs

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton,

Du kan godt programmere disse koder selv til dit site. Jeg ville nok anbefale dig at benytte et af de mange affiliate tracking software som findes på markedet. Det kunne f.esk være Hasoffers, Cake Marketing, LinkTrust eller iDevAffiliate.

Ved at benytte disse programmer slipper du for masser af programmering på sitet.

Mvh

Peter

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

det lyder godt. Jeg vil tage kontakt til et eller flere af de nævnte firmaer.

 

Mvh. Anton

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)