Jeg er fuldstændig enig i at man kun skal gøre mod andre i det omfang som man kan tåle det bliver gjort mod en selv. Jeg er også meget enig i at man skal tænke over konsekvenserne af sine handlinger. Men tror du ikke at en avis som jyllandsposten vidste at det ville skabe røre? - De gjorde det jo netop for at se hvor mange af de mange tegnere de spurgte, der var villige til at tegne deres version af muhammed med en kant. Det var der 12 der ville, ud af mange flere. Det vil sige at de havde et valg, og nok også vidste det ville skabe røre, som fint passer til det du skriver om at folk skal kunne tage imod konsekvenserne, og tænke sig godt om før de handler. Med venlig hilsen |
John Bakken:Mikael christiansen:Det på ingen måde okay at udstille folk , der jeg satte grænsen var de frem satte mord trusler og andet mod Muhammed tegninger der røg mit sympati man skal altid bruge de rettig midler og vis den ene gør gør den anden også
Man skal altid gøre hvad selv vil udsættes for over for andre vis du ønsker at være på toilet papir og blive røv tørre , ja så er det okay med dette toilet papir for dig men alle har hver sin humor , man skal altid gøre hvad over for andre hvad man selv vil udsættes for
Man skal altid tænke sig om her i livet , men hver har sin trang nogle vil gerne blive kaldt røv tørre andre vil ikke hver har sin trang forskelligt , jeg vil ikke synes det er ok over for mig så det vil jeg ikke udsætte andre over for , men måske er det bare mig der er mærkelig fordi jeg ikke har den trang at blive røv tørre for du skal tænke vis der både var tv reklamer og på internet og meget andet der vidste dig på et toilet papir rulle , ja så ville du blive kaldt røv tørre dagen lang , men hver har sin humor bare ikke mig der har den trang at blive kaldt det
Jeg er fuldstændig enig i at man kun skal gøre mod andre i det omfang som man kan tåle det bliver gjort mod en selv.
Jeg er også meget enig i at man skal tænke over konsekvenserne af sine handlinger.
Men tror du ikke at en avis som jyllandsposten vidste at det ville skabe røre? - De gjorde det jo netop for at se hvor mange af de mange tegnere de spurgte, der var villige til at tegne deres version af muhammed med en kant. Det var der 12 der ville, ud af mange flere.
Det vil sige at de havde et valg, og nok også vidste det ville skabe røre, som fint passer til det du skriver om at folk skal kunne tage imod konsekvenserne, og tænke sig godt om før de handler.
Med venlig hilsen
John Bakken
røg lige et par ord manglet lige det var mord trusler skriver lige et nyt indlæg senere idag for du har misforstået det