Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Det på ingen måde okay at udstille folk , der jeg satte grænsen var de frem satte mord trusler og andet mod Muhammed tegninger der røg mit sympati man skal altid bruge de rettig midler og vis den ene gør gør den anden også

Man skal altid gøre hvad selv vil udsættes for over for andre vis du ønsker at være på toilet papir og blive røv tørre , ja så er det okay med dette toilet papir for dig men alle har hver sin humor , man skal altid gøre hvad over for andre hvad man selv vil udsættes for 

Man skal altid tænke sig om her i livet , men hver har sin trang nogle vil gerne blive kaldt røv tørre andre vil ikke hver har sin trang forskelligt , jeg vil ikke synes det er ok over for mig så det vil jeg ikke udsætte andre over for , men måske er det bare mig der er mærkelig fordi jeg ikke har den trang at blive røv tørre  for du skal tænke vis der både var tv reklamer og på internet og meget andet der vidste dig på et toilet papir rulle , ja så ville du blive kaldt røv tørre dagen lang , men hver har sin humor bare ikke mig der har den trang at blive kaldt det

Jeg er fuldstændig enig i at man kun skal gøre mod andre i det omfang som man kan tåle det bliver gjort mod en selv.

Jeg er også meget enig i at man skal tænke over konsekvenserne af sine handlinger.

Men tror du ikke at en avis som jyllandsposten vidste at det ville skabe røre? - De gjorde det jo netop for at se hvor mange af de mange tegnere de spurgte, der var villige til at tegne deres version af muhammed med en kant. Det var der 12 der ville, ud af mange flere. 

Det vil sige at de havde et valg, og nok også vidste det ville skabe røre, som fint passer til det du skriver om at folk skal kunne tage imod konsekvenserne, og tænke sig godt om før de handler.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:18

John Bakken:

Mikael christiansen:

Det på ingen måde okay at udstille folk , der jeg satte grænsen var de frem satte mord trusler og andet mod Muhammed tegninger der røg mit sympati man skal altid bruge de rettig midler og vis den ene gør gør den anden også

Man skal altid gøre hvad selv vil udsættes for over for andre vis du ønsker at være på toilet papir og blive røv tørre , ja så er det okay med dette toilet papir for dig men alle har hver sin humor , man skal altid gøre hvad over for andre hvad man selv vil udsættes for 

Man skal altid tænke sig om her i livet , men hver har sin trang nogle vil gerne blive kaldt røv tørre andre vil ikke hver har sin trang forskelligt , jeg vil ikke synes det er ok over for mig så det vil jeg ikke udsætte andre over for , men måske er det bare mig der er mærkelig fordi jeg ikke har den trang at blive røv tørre  for du skal tænke vis der både var tv reklamer og på internet og meget andet der vidste dig på et toilet papir rulle , ja så ville du blive kaldt røv tørre dagen lang , men hver har sin humor bare ikke mig der har den trang at blive kaldt det

Jeg er fuldstændig enig i at man kun skal gøre mod andre i det omfang som man kan tåle det bliver gjort mod en selv.

Jeg er også meget enig i at man skal tænke over konsekvenserne af sine handlinger.

Men tror du ikke at en avis som jyllandsposten vidste at det ville skabe røre? - De gjorde det jo netop for at se hvor mange af de mange tegnere de spurgte, der var villige til at tegne deres version af muhammed med en kant. Det var der 12 der ville, ud af mange flere. 

Det vil sige at de havde et valg, og nok også vidste det ville skabe røre, som fint passer til det du skriver om at folk skal kunne tage imod konsekvenserne, og tænke sig godt om før de handler.

Med venlig hilsen
John Bakken 

røg lige et par ord manglet lige det var mord trusler skriver lige et nyt indlæg senere idag for du har misforstået det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:22

John Bakken:
for når min egen generation (er 20) kommer til at sidde som redaktører, journalister osv. bliver der overhovedet ikke lagt fingre imellem, tør jeg godt love dig.

Til den tid findes der sikkert ikke mange aviser ;)

Hvis du er 20 år er din generation allerede at finde på avisredaktionerne nu - og ofte er det sådan, at den mest forsigtige journalist som regel er yngstepraktikanten - den mest vidtgående er ofte den gamle alkoholiserede.

De fleste journalister og redaktører går højt op i at holde deres medier lødige - ellers går det ud over troværdigheden - se bare Ekstra Bladet, der til trods for det, der i dine øjne må være en noget konservativ journalistisk linie - er det (sammen med BT) lavest rangerende medie i danmark, når danskerne vurderer på troværdighed.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:45

Majbritt Jacobsen:

Til den tid findes der sikkert ikke mange aviser ;)

Jo, de fortsætter nok bare på en anden platform ;)

Majbritt Jacobsen:

Hvis du er 20 år er din generation allerede at finde på avisredaktionerne nu - og ofte er det sådan, at den mest forsigtige journalist som regel er yngstepraktikanten - den mest vidtgående er ofte den gamle alkoholiserede.

Det kan sagtens være at det er status nu, men når praktikanten engang bliver chef redaktør, så bliver "den gamle alkoholiserede" medarbejders ord hverdag.

Majbritt Jacobsen:

De fleste journalister og redaktører går højt op i at holde deres medier lødige - ellers går det ud over troværdigheden - se bare Ekstra Bladet, der til trods for det, der i dine øjne må være en noget konservativ journalistisk linie - er det (sammen med BT) lavest rangerende medie i danmark, når danskerne vurderer på troværdighed.

Du må gerne svine mig til eller trykke mit ansigt på et stykke toiletpapir, men du kan nu altså ikke generaliserer og putte ord i munden på mig, det er faktisk noget af det værste du kan gøre.

Jeg kender udemærket til, hvilket aviser i DK der pynter på overskrifterne, og hvilket der ikke gør, og hvor de ligger på troværdigheds stien. 

Når det er sagt, så vil jeg lige tilføje at mine favorit aviser og nyhedskilder er Børsen, EPN.dk, evb.dk og business.dk

Med venlig hilsen
John Bakken

Ps. Undskyld overfor trådstarter at dit indlæg er blevet overtaget, men jeg kan se at du har fået svar på dit spørgsmål, og dette er nu engang en spændende diskussion :) 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54

John Bakken:

Mikael christiansen:

Med venlig hilsen
John Bakken 

Læste igen jeg tror vi meget enig , dog en ting er jeg meget sikker på det havde skabte endnu mere røre vis de havde lavet det på toilet papir for enhver ved hvad det bruges , når de tegninger skabte uro er det nok ingenting i forhold til hvad der havde sket vis havde trykt det på toilet papir derved mener jeg ikke det kan sammenlignes disse 2 ting overhovedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Bakken:
Jo, de fortsætter nok bare på en anden platform ;)

Ja det håber jeg, men det vil kræve en gennemgribende revision af mediestøtteordningen (eller en afskaffelse) og om den ligger lige om hjørnet er jeg ikke så sikker på. Uanset hvad  skal du  nok ikke forvente at de  begynder at trykke på toiletpapir!

John Bakken:
Det kan sagtens være at det er status nu, men når praktikanten engang bliver chef redaktør, så bliver "den gamle alkoholiserede" medarbejders ord hverdag.

Det må være din påstand - min påstand er at de gamle alkoholiserede ryger ud til højre og troværdigheden vil blive behandlet med endnu mere opmærksomhed, end den bliver i dag.

John Bakken:
du kan nu altså ikke generaliserer og putte ord i munden på mig,

Jeg generaliserer på ingen måde - men  dit eksempel fra Frankrig ville være for strengt for selv EB, som det ser ud i dag :)

John Bakken:
mine favorit aviser og nyhedskilder er Børsen, EPN.dk, evb.dk og business.dk

De trækker da ellers ikke den journalistiske linie i den retning, du selv udpeger som fremtiden?

Men jeg tror stadig også du tager fejl - tager du en snak med de journaliststuderende er deres ambition ikke at sprede galskab og galle - de har lige så store visioner og ambitioner som jeg selv havde, da jeg udstod min  straf i bunkeren. Den mest populære avis blandt journaliststuderende i dag er Politiken - det var det forøvrigt også for ti år siden :)

Men ja selvfølgelig kommer der en stor og kæmpe medie-revolution, når din generation kommer til - du skal bare være klar over, at alle generationer uden undtagelse mener, at de står bag sådan en - og det har ikke påvirket  mediernes  linie synderligt. Jeg hørte en medieforsker for nylig, der vurderede at det område, der havde rykket sig mest var valgkamp - fordi man  havde lavet det til en sportsbegivenhed og fordi kildekritikken var gået tabt (noget mange medier havde oppe at vende efter sidste valgkamp)

Men hvis man vender tilbage  til toiletrullerne så ja - nogen vil synes  det er sjovt - andre vil synes det er usmageligt - og meget få vil købe mere end én rulle - de vil ende deres skæbne på hylder i en spøg og skæmt-butik sammen med alt det andet gejl de almindelig butikker ikke kan komme af med - det tror jeg i hvert  fald :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

R U N E:

Nej for der er jo ingen penge i at gøre grin med andre! Tænk Jer nu om for pokker. At I er humorforladt er ikke ensbetydende med at 99% af landets er lige så humorforladt. I vil sikkert også påstå at der ingen bryder sig om showbizz og stand up. Hvor er det sørgeligt!!

Hej R U N E

Tag den lige med ro ik... Du går helt amok over at nogle ikke syntes at det her med ansigter på toiletpapir er sjovt. Jeg ville ikke engang have min værste fjende på toiletpapir. Det er sgu hverken sørgeligt eller betyder at jeg har et lorteliv Smile

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Theis Brouer-Jensen:

R U N E:

Nej for der er jo ingen penge i at gøre grin med andre! Tænk Jer nu om for pokker. At I er humorforladt er ikke ensbetydende med at 99% af landets er lige så humorforladt. I vil sikkert også påstå at der ingen bryder sig om showbizz og stand up. Hvor er det sørgeligt!!

Hej R U N E

Tag den lige med ro ik... Du går helt amok over at nogle ikke syntes at det her med ansigter på toiletpapir er sjovt. Jeg ville ikke engang have min værste fjende på toiletpapir. Det er sgu hverken sørgeligt eller betyder at jeg har et lorteliv Smile

Ja, du kan sikkert også finde på at brokke dig over de søde små lam der er trykt på toiletpapiret.

Ideen er god og der kan nemt tjenes en del penge på det. Der er også stor mulighed for at udvide med lign. produkter. At der findes enkelte folk uden humor og i øvrigt har ondt i røven af stort set alt der ikke er konservativt nok, er ikke relevant.

Stop klynkeriet og den klamme dobbeltmorale!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:33

Rune - aggressiv retorik overfor mennesker, der ikke deler din opfattelse, vil altid falde tilbage på dig selv.

Jeg forstår sagtens tankegangen om, at alle, der ikke forstår det, du forstår, er idioter -men du vil komme længere ved at argumentere for dine synspunkter, end du kommer ved at sprede dine frustrationer.

Just a piece of advice ;)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:49

Majbritt Jacobsen:

Rune - aggressiv retorik overfor mennesker, der ikke deler din opfattelse, vil altid falde tilbage på dig selv.

Jeg forstår sagtens tankegangen om, at alle, der ikke forstår det, du forstår, er idioter -men du vil komme længere ved at argumentere for dine synspunkter, end du kommer ved at sprede dine frustrationer.

Just a piece of advice ;)

Majbritt, dine dobbeltmoralske holdninger overskygger lidt pointen i det du skriver.

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)