Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

R U N E:
John J:

Poul Madsen:

At en flok aminoer jubler og klapper begejstret i hænderne ved udsigten til lokumspapir trykt med Helles ansigt siger heldigvis kun noget om en lille del af den danske iværksætter-styrke...

Men det er jo fint, at der ikke skal mere til at more...

Er Amino på vej til at være noget, der foregår efter skoletid?  Jeg tror det.

/John.




Utroligt så humorforladt man kan være. Holdkæft et lorteliv I må have!!

jeg tror ikke synes det er sjovt vidste de fik sit hovedet på et toilet papir og nu begynder jeg med tv reklamer og aviserne og på internet næste kalder alle dig næste røv tørre dem på arbejdes pladsen i bussen hvor som helst du går , men det kan også bare være det er mig der mærkelige der ikke har stort ønske om blive kaldt røv tørre , måske nogle ville tage det humor at blive kaldt røv 

jeg synes ikke denne tråd er noget med humor at gøre men den  udstille en anden person på et toilet papir kan jeg på ingen måde se som humor , men måske er det bare mig der er mærkelige og der ikke har lige den trang at blive røv tørre dagen lang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@John, man kan syntes at ideen er sjov, latterlig eller hvad man nu syntes... men at kategorisere hele amino som "efter skoletid", syntes jeg ærlig talt er under bæltestedet. Hvis det er hvad du mener amino har udviklet sig til, jaså kan jeg ikke forstå du vil bruge din tid her.

Jeg tror nu ikke toilet papir med tryk på, kommer til at gå som varmt brød. Men det vil være nemt at lave PR på det.... hvergang en offentlig person dummer sig.... trykker man toilet papir og kontakter medierne. Lidt lige som hvis det var med t-shirt.

Men jeg tvivler stærkt på at det vil kunne betale sig. Fragten er dyr og selve papiret er næppe noget der skifter alm. toilet papir ud, men vises til venner og bekendte, eller gives som en sjov gave.

Den der i tråden taler mest positiv om ideen, er så også ham der vil sælge dig markedsføring :)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

R U N E:
John J:


Poul Madsen:



At en flok aminoer jubler og klapper begejstret i hænderne ved udsigten til lokumspapir trykt med Helles ansigt siger heldigvis kun noget om en lille del af den danske iværksætter-styrke...



Men det er jo fint, at der ikke skal mere til at more...





Er Amino på vej til at være noget, der foregår efter skoletid?  Jeg tror det.



/John.






Utroligt så humorforladt man kan være. Holdkæft et lorteliv I må have!!




jeg tror ikke synes det er sjovt vidste de fik sit hovedet på et toilet papir og nu begynder jeg med tv reklamer og aviserne og på internet næste kalder alle dig næste røv tørre dem på arbejdes pladsen i bussen hvor som helst du går , men det kan også bare være det er mig der mærkelige der ikke har stort ønske om blive kaldt røv tørre , måske nogle ville tage det humor at blive kaldt røv 


jeg synes ikke denne tråd er noget med humor at gøre men den  udstille en anden person på et toilet papir kan jeg på ingen måde se som humor , men måske er det bare mig der er mærkelige og der ikke har lige den trang at blive røv tørre dagen lang 



Nej for der er jo ingen penge i at gøre grin med andre! Tænk Jer nu om for pokker. At I er humorforladt er ikke ensbetydende med at 99% af landets er lige så humorforladt. I vil sikkert også påstå at der ingen bryder sig om showbizz og stand up. Hvor er det sørgeligt!!
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Man kan jo spørge , hvem er det der i overført betydning har tørret røven på danskerne  og især rød blok vælgere efter valget, med med  et hav af løfter før valget om  gavebod og bevidst regnefejl i Fair Løsning m.v. som HT udmærket vidste ikke kunne gennemføres når R skulle med?

HT på toiletpapir er et godt iværksætter skoleeksempel på  hvad der har bred salgspotentiale (hvor prisen nok ikke er så afgørende) og vel især blandt rød bloks vælgere. Det rører ved følelser, provokationer, meget aktuelt stof og naturligvis til dem der har sans for humor. Er det ikke rød bloks vælgere der er blevet tørret? Det viser de seneste meningsmålinger. Så lad hende dog tørre dem ordentligt. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:
Mikael christiansen:

R U N E:
John J:

Poul Madsen:

At en flok aminoer jubler og klapper begejstret i hænderne ved udsigten til lokumspapir trykt med Helles ansigt siger heldigvis kun noget om en lille del af den danske iværksætter-styrke...

Men det er jo fint, at der ikke skal mere til at more...

Er Amino på vej til at være noget, der foregår efter skoletid?  Jeg tror det.

/John.




Utroligt så humorforladt man kan være. Holdkæft et lorteliv I må have!!

jeg tror ikke synes det er sjovt vidste de fik sit hovedet på et toilet papir og nu begynder jeg med tv reklamer og aviserne og på internet næste kalder alle dig næste røv tørre dem på arbejdes pladsen i bussen hvor som helst du går , men det kan også bare være det er mig der mærkelige der ikke har stort ønske om blive kaldt røv tørre , måske nogle ville tage det humor at blive kaldt røv 

jeg synes ikke denne tråd er noget med humor at gøre men den  udstille en anden person på et toilet papir kan jeg på ingen måde se som humor , men måske er det bare mig der er mærkelige og der ikke har lige den trang at blive røv tørre dagen lang 



Nej for der er jo ingen penge i at gøre grin med andre! Tænk Jer nu om for pokker. At I er humorforladt er ikke ensbetydende med at 99% af landets er lige så humorforladt. I vil sikkert også påstå at der ingen bryder sig om showbizz og stand up. Hvor er det sørgeligt!!

SHowbizz optræder alle får penge vis du gerne vil give dem penge dem der toilet fordi du synes det lidt mere humor kunne vi alle sige at betaler 100 kroner ekstra for denne rulle toilet papir og vis der skal laves reklame om betaler de ekstra til dem der er på toilet papiret alle der er showbizz gør det for penge 

Selvfølgelige er showbizz sjovt men du kan jo begynde at optræde gratis og blive til grin for hele danmark og verden og underholde os alle 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:
Nej for der er jo ingen penge i at gøre grin med andre! Tænk Jer nu om for pokker. At I er humorforladt er ikke ensbetydende med at 99% af landets er lige så humorforladt. I vil sikkert også påstå at der ingen bryder sig om showbizz og stand up. Hvor er det sørgeligt!!

Jeg elsker stand up - men når man går over grænsen alene for at være sjov, så forsvinder det sjove og platheden flytter ind. Igår var der en ung fyr, der stillede op i DM i stand up, der fortalte at han havde boet i England, og der var deres jokes grovere, så det skulle hans jokes også være. Hvor meget mening giver det? Den sjoveste er da ikke ham, der kan fyre mest lort af - det er ham der kan få folk til at grine af sig selv. Fjolset gik da heller ikke videre - hvilket jeg udemærket forstår.

Vittigheder og jokes er sjove - ansigter på toiletpapir er barnagtigt. Også selvom det så end var Pia K´s sure fjæs ville jeg synes det var at gå over grænsen for hvad der er sjovt - at du så synes det er sjovt, er da helt fint med mig.

let at lave PR på? Ja første gang, men så er den sk*d da også slået - nogen stor salgssucces tror jeg ikke på det bliver

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville blive fast køber.

Jeg forstår ikke at dette trækker op til en så stor diskussion. Jo, det er et angreb på Helle, men det er der så meget andet der er på både Helle, Lars og alle de andre, og så længe det ikke strider mod loven eller folk kommer til skade, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Hvis man har valgt at være toppolitiker, så har man et eller andet sted også valgt at folk må gøre grin med en, tag nu f.eks. alle de forskellige karikatur tegninger hvor politikere har hovedet oppe i røven på dronningen eller andet (eksempel).

Når det så er sagt, vil jeg lige tilføje at selvom jeg er tilhænger af anti-helle lejren, ville det ikke få mig til at løfte øjenbryn over Lars Løkkes billede på et stykke toiletpapir.

Lad nu bare frihed være frihed.

Og tænk lige på hvor meget folk i DK beskyttede ytringsfriheden da Muhammed tegningerne raserede i medierne. Det var i de flestes øjne helt okay, men det er det ikke hvis det går ud over en i selv er på hold med- eller hvad?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

John - hvis de havde trykt mohammed-tegningerne på toiletpapir, var  de også gået over stregen i min optik - men så vidt jeg erindrer holdt de sig pænt til avispapir 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

John - hvis de havde trykt mohammed-tegningerne på toiletpapir, var  de også gået over stregen i min optik - men så vidt jeg erindrer holdt de sig pænt til avispapir 

Det kan godt være du synes det, men jeg tror desværre for dig, at du må vænne dig til sådanne ting.
Modangrebet på muhammed tegningerne fra en fransk avis med en muslimsk redaktør, var jesus på et omvendt kors, hvor djævelen sked ham i munden. Jeg vil gætte på at mange der læser dette ikke engang vidste det, hvilket også bevidner om hvor meget opmærksomhed folk og medier gav det. Så de fleste har vænnet sig til sådanne ting allerede.
Og dette er ikke et angreb på nogen, men hvis det her er for grænseoverskridende, kan man lige så godt gå i et beskyttelses kammer nu, for når min egen generation (er 20) kommer til at sidde som redaktører, journalister osv. bliver der overhovedet ikke lagt fingre imellem, tør jeg godt love dig.
Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Jeg ville blive fast køber.

Jeg forstår ikke at dette trækker op til en så stor diskussion. Jo, det er et angreb på Helle, men det er der så meget andet der er på både Helle, Lars og alle de andre, og så længe det ikke strider mod loven eller folk kommer til skade, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Hvis man har valgt at være toppolitiker, så har man et eller andet sted også valgt at folk må gøre grin med en, tag nu f.eks. alle de forskellige karikatur tegninger hvor politikere har hovedet oppe i røven på dronningen eller andet (eksempel).

Når det så er sagt, vil jeg lige tilføje at selvom jeg er tilhænger af anti-helle lejren, ville det ikke få mig til at løfte øjenbryn over Lars Løkkes billede på et stykke toiletpapir.

Lad nu bare frihed være frihed.

Og tænk lige på hvor meget folk i DK beskyttede ytringsfriheden da Muhammed tegningerne raserede i medierne. Det var i de flestes øjne helt okay, men det er det ikke hvis det går ud over en i selv er på hold med- eller hvad?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Det på ingen måde okay at udstille folk , der jeg satte grænsen var de frem satte mord trusler og andet mod Muhammed tegninger der røg mit sympati man skal altid bruge de rettig midler og vis den ene gør gør den anden også

Man skal altid gøre hvad selv vil udsættes for over for andre vis du ønsker at være på toilet papir og blive røv tørre , ja så er det okay med dette toilet papir for dig men alle har hver sin humor , man skal altid gøre hvad over for andre hvad man selv vil udsættes for 

Man skal altid tænke sig om her i livet , men hver har sin trang nogle vil gerne blive kaldt røv tørre andre vil ikke hver har sin trang forskelligt , jeg vil ikke synes det er ok over for mig så det vil jeg ikke udsætte andre over for , men måske er det bare mig der er mærkelig fordi jeg ikke har den trang at blive røv tørre  for du skal tænke vis der både var tv reklamer og på internet og meget andet der vidste dig på et toilet papir rulle , ja så ville du blive kaldt røv tørre dagen lang , men hver har sin humor bare ikke mig der har den trang at blive kaldt det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)