Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nok sippet anlagt - for jeg synes det er en modbydelig idé.

Politikere er også mennesker og jeg kunne ikke drømme om, at købe toiletpapir med noget som helst menneske på (ikke engang julemanden!!!!)

Og besøgte jeg nogen, der havde sådan noget hængende ville jeg finde det usmageligt - det er muligt nogen synes det er sindsyg god værkstedshumor, men jeg kan helt ærligt ikke se det sjove i det. Men det kan jeg heller ikke i Pandaerne og Bingo banko så jeg er nok bare lidt ved siden af.....

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:00

Nu ikke så sippet Majbritt :)

Tror du kunne få god succes med et godt udvalg.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:14

Jeg har dårlig smag og synes det er sjovt. Jeg kunne godt se det sjove i at hænge sådan en på toilettet næste gang jeg er på besøg hos en af vennerne, hvor jeg ved at fruen stemmer rødt.

I øvrigt ville jeg også gerne have en med DR licenser.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:20
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34

Før man gør det må man tænke hvad ville du tænke vis ens venner gav en toilet papir hvor ens hovedet var på og alle satte det op over alt i reklamer tv blade , internet over alt  du tråd starter du er til toilet papir og ønsker dette at smøre dit hovedet i toilet papir vis du kan se dig selv du er over alt på toilet og alle på gaden siden hej med dig toilet papir lort kan du måske tænke dig hvordan det er at nogle gør dette 

Dog vis du har en stor trang til at blive sammenlignet med toilet papir synes jeg du er mærkelige,  når  du siger noget eller skriver noget skal man altid tænke hvad ville du sige til dette du gør mod andre før man gør det 

Det kan også bare være det er mig der mærkelig og jeg ikke har denne toilet papir trang at blive sammenlignet med toilet og alle tørre ens røv med ens hovedet på toilet papir

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:52

Det er ikke muligt at sende privatbeskeder til dig... Vil du skrive en besked til mig, hvis du vil høre mere... Har allerede luftet ideen derinde og opslaget er delt 30 gange, så det er bare med at komme igang!! 

Umiddeltbart lyder det til at folk er interesseret i at bruge toiletpapiret til adventsgaver, pakkekalender, mandelgave og ikke mindst til julegaver.

Der er også andre forespørgsler... Mere om det i en personlig besked...

Du har ramt markedet - lad os få bredt budskabet! 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:09
Det er en sjov idé, jeg tror ikke jeg vil købe noget med en person på, men måske sådan noget med Kongehuset.

Jeg glæder mig at se om der dukker en webshop op der sælger 100-vis af forskellige wc-papir designs.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:22
Man kunne også lave en rulle med PostDanmark - den skal jo nok gå som varmt brød, der er mange iværksættere med webshop der sikkert godt vil tørre sig i bagen med sådan en rulle, og sikkert også en god andel af "civil-befolkningen".

Jeg kunne egentlig godt være en smule frisk på at være med til at starte sådan noget op, men skal jo lige have noget baggrundsviden først.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så har jeg lige bestilt for 120 USD lokumspapir. med Helle Thornings udtryksløse ansigt -)

Uanset hvor latterligt det er, så glæder jeg mig.

Tak for ideen - jeg skal iø bruge det privat og ikke kommercielt.

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)