Ja der skal spilles på følelser , men det skal også være noget er er høj-aktuel, og nok ikke noget historisk, men personer der idag påvirker din hverdag såsom ekstra skat på flæskestegen og colaen betalingsringen, statsministerens skattesnyd etc etc., Julemotiver sælger ikke rigtigt om sommeren
Hvem kan lave tryk på Toiletpapir. Det vile være alletiders gaveide med toilet papir med billed eller karikatur af Helle Thorning og Villy Søvndal. I Matador var det Hiller der hang ude på lokummet.
Jeg er hverken iværksætter eller selvstændig, og er derfor måske lidt malplaceret på Amino. Med et sådant indlæg, så føler jeg mig helt udenfor.
Det er barnagtigt og utilstedeligt. Og det er uanset partifarve.
Jeg er nok sippet anlagt - for jeg synes det er en modbydelig idé.
Politikere er også mennesker og jeg kunne ikke drømme om, at købe toiletpapir med noget som helst menneske på (ikke engang julemanden!!!!)
Og besøgte jeg nogen, der havde sådan noget hængende ville jeg finde det usmageligt - det er muligt nogen synes det er sindsyg god værkstedshumor, men jeg kan helt ærligt ikke se det sjove i det. Men det kan jeg heller ikke i Pandaerne og Bingo banko så jeg er nok bare lidt ved siden af.....