Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler iværksættervirksomheder der har brug for mere salg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PowerI beskæftiger sig med B2B salg på det danske og tyske marked for små og mellemstore virksomheder.

Vi er kamp skarpe i opsøgende salg, telefonsalg, mødebooking og salgs- og marketing-kampagner. Vores kunder anvender os typisk i forbindelse med kampagner, opfølgning på messedeltagelse eller som deres eksterne salgsafdeling med ansvaret for hele eller dele af virksomhedens salg.  

Vi tager salg yderst seriøst og kan fremvise gode referencer indenfor brancher som konsulenter, software, interiør produkter m.v.

Vi sætter værdi i ikke at være branche-farvede og er åbne for salg i alle brancher.

Vi har rigtig god erfaring med at igangsætte salg for iværksættervirksomheder - har du lyst at høre nærmere om det, så kontakt os gerne på tel. 2248 2590 eller info@poweri.dk

Rigtig god salgs-dag derude ☼

Med venlig hilsen

Pia Lyngdrup Nedergaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:48

Hej Pia

Velkommen til Amino Smile

Et venligt råd til dig her en kedelig onsdag :)

Der er sjældent nogen der har meget held med den type salgsannoncer som du har oprettet her. Vil du have kunder fra Amino, så tror jeg den bedste strategi er at deltage i nogle af debatterne (der er fx. en helt kategori kun til salg) og dele ud af din viden. Alternativt, så kan du blive blogger. På den måde oparbejder du en masse troværdighed blandt brugerne på dette forum. Så vil det også være lettere at overbevise os om at i har evnerne til at sælge vores produkter på en rentabel måde :)

Held og lykke, og endnu engang velkommen på Amino.

Hilsen Morten

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 11:37

Hej Morten,

Tak for dit venlige råd - jeg beklager hvis vi har overtrådt normerne for hvad der bør skrives og ikke skrives på Amino. Det har naturligvis ikke været vores hensigt at træde nogen over tæerne Smile

Vi vil fremover forsøge at deltage i debatterne på Amino men såfremt der måtte være spørgsmål til vores evner indenfor salg, henviser vi gerne til vores nuværende kunder som referencer Wink

Rigtig god dag.

Hilsen Pia Lyngdrup Nedergaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:46

PowerI:
Det har naturligvis ikke været vores hensigt at træde nogen over tæerne Smile

Hej Pia

Jeg tror ikke du har trådt nogen over tæerne, jeg tror bare ikke dit indlæg har haft nogen effekt, for sådanne indlæg plejer at blive ignoreret af de fleste herinde.

Hilsen Morten

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Jeg er til gengæld ikke enig - intressant tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig!".

Ring mig op på +298 599 123

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 12:39

Lyder interessant ;0)

Jeg kan desværre ikke ringe dig op på det nummer du har skrevet (9 cifre?)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)