Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diy tips til folket via staten?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen :)

Er ved at starte en DIY = Do it yourself virksomhed op, hvor unge kan få gode råd til, hvordan man laver sine ting selv, uden det springer deres budget fuldstændig. Synes ikke vi her i Danmark hører så meget om sådanne tips, medmindre man virkelig har overskud til det og begraver sig i diy bøger, eller forstår engelsk og finder tips f.eks via youtube. Det jeg vil lave er altså, at skab et forum hvor der er dansktalende videoer med gode tips, uden det kun er en kort kampagne som stopper efter et års tid.

Er der nogen gode forslag til hvor jeg skal begynde?
- der findes jo en masse butikker som sælger sy grej, maling osv som måske ville sponsorer projektet, men ja, håber I har et råd eller to :)

Mvh
Kimm Zederkof

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 07:28

Hvor kommer staten ind i billedet?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:18

Hvorfor kalder du det DIY når der findes et danskt ord for det?
Ordet er "gør det selv''

Fra København Ø
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 09:24

Fordi GDS ikke lyder ligeså godt som DIY ;) og fordi der er langt flere, som kender til udtrykket diy end GDS.

Fra København Ø
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 09:32

Staten var mere ment som et spørgsmål, om det ville være muligt at gå dén vej. Det handler jo om oplysning til unge, når medierne hele tiden fortæller om krise, så ville det da være godt med sådan et ''frirum'', hvor man kan skabe noget ud fra det de unge allerede har. Jeg skal derfor ikke sælge ting, men oplysning. :)

Gav det lidt mere mening?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)