Hej Aminos. Vores produkt 3D vægpaneler er sandelig kommet i Bo Bedre denne måned! Det er rigtig fedt at de selv har bedt om at få lov at skrive om dem Dbh Michael Haahr
|
tillykke
det er jo dejligt med gratis reklame.
Hej Aminos. Vores produkt 3D vægpaneler er sandelig kommet i Bo Bedre denne måned! Det er rigtig fedt at de selv har bedt om at få lov at skrive om dem Dbh Michael Haahr
|
Hej Michael Super fedt, jeg læser det altid, så vil lige kigge efter det! ;) Men det er jo rigtige flotte produkter, så det undre mig ikke. Skriver de også noget om det på bb´s hjemmeside? Mvh Mark |
Godt gået, tillykke med det :) |
Kristian Ole Rørbye
De ser lækre ud, det kan være der skal investeres i dem en dag. Hurtigt spørgsmål: Hvorfor er siden på dansk og links osv på engelsk? |
Det er da virkelig synd at man så ikke kan købe dem nogen steder når nu i får så god omtale...?? /Meik |
Hej Meik. Du kan købe dem hos tapetshop.dk 807kr. for 3M2. Men vi skal da klart have en oversigt over forhandlere ;-) Hvis det var det du mente Men jeg kan da også tage imod en ordre fra dig, hvis det er Dbh Michael |
Hej Philip. Tak for rosen af vores 3D vægpaneler. Siden er på engelsk, fordi firmaet vi forhandler pladerne igennem, gav os den, og den er lavet i Holland. Vi vil se om vi kan få det ændret, til Dansk. Dbh Michael Haahr |
Hej Mark. Tak for rosen Jeg ved faktisk ikke om der står noget på deres hjemmeside, om vægpanelerne. Det skal jeg da lige have tjekket op på Dbh Michael Haahr |