Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par spørgsmål angående byg af lejligheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino!

Jeg har nogle enkelte spørgsmål, angående hvilke ting man skal tage i betragtning når man vil bygge lejligheder der skal lejes ud til fx studerende.

Hvordan er reglerne for beregning af husleje?

Hvis man kun ønsker studerende eller lign., hvordan undgår man at "diskriminere"?

- Og må man hertil holde samtaler som ved job?

Hvordan er det med ejendomsskat for lejligheder?

Er det billigst at bygge i plan eller i etager, og er der evt. udgifter forbundet med den ene som ikke er ved den anden?

Det skal siges, at jeg må spørge forsigtigt om måske helt basale ting, men jeg vil forfærdeligt gerne kaste mig ud i et ejendomsprojekt.

Og sidst, men ikke mindst : Er der puljer eller lign. hvis man vælger "at bygge grønt"?

Mvh 

Patrick Petersen

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:31

PatrickPetersen:

Det skal siges, at jeg må spørge forsigtigt om måske helt basale ting, men jeg vil forfærdeligt gerne kaste mig ud i et ejendomsprojekt.

Hej Patrick,

Dine spørgsmål er simpelthen for store og omfattende til at de kan klares i et gratis forum.

Mit råd er, at du får hjælp af en revisor. Når du overvejer at bygge et lejlighedskompleks, så bør der også nok kunne afsættes lidt småmønter, til at få professionel rådgivning.

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:22

Martin E. Jensen:

PatrickPetersen:

Hej Patrick,

Dine spørgsmål er simpelthen for store og omfattende til at de kan klares i et gratis forum.

Mit råd er, at du får hjælp af en revisor. Når du overvejer at bygge et lejlighedskompleks, så bør der også nok kunne afsættes lidt småmønter, til at få professionel rådgivning.

Det er helt i orden, jeg har ikke den store ekspertise indenfor området - Det var endelig ikke fordi jeg ville misbruge noget eller nogen! - Men tak for hjælpen, jeg prøver at tage ned til PWC snarest muligt :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 13:42

Hej Patrick,

Det er såmænd heller ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men dine spørgsmål er så brede, at en kvalificeret og uddybende rådgivning vil blive omfattende - også for omfattende til et forum.

PWC kan uden tvivl løse opgaven, så dér er du i gode (men dyre) hænder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)