Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af franchise detail butik.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brugere.

Jeg har den 1. november taget det valg at lukke min butik.

Det forholde sig således, at jeg ramte likviditetsdøden, og derfor har været mere eller mindre nødsaget til at dreje nøglen.

P.t. er det hele lidt uoverskueligt, der er rigtigt meget i det, og jeg står med rigtigt meget gæld jeg på den ene eller anden måde skal håndtere bedst muligt.

Der er ikke ingivet konkurs.

virksomheden er privatejet

Jeg er i fast arbejde igen, og har været det fra dag 1.

Først og fremmest, har jeg skrevet en henvendelse til en gældskonsulent, med anmoding om områder de kan hjælpe på. Jeg tror min samlede gældsside ender i omkring 700.000,-

Dette indefatter alt personlig gæld, herunder. Bil, Kreditorgæld, Bankgæld og kreditter. 

Desuden er der punkter som gældt til det offentlige, skat, kommune ( moms, underholdsbidrag, Su-lån m.v. ) som der skal laves en ordning med.

Hvad gør jeg bedst muligt.

Revisor er ikke medgørelig, da der skyldes for årsrapport 2010, og der skal derfor ligeledes afsluttes for 2011. Banken vil ikke stille garanti for beløbet.

Jeg skal have ændret mit fradrag, så jeg ikke skal betale skat af min nuværende indkomst. Men det er så uigennemsigtigt at jeg ikke selv kan finde ud af det via. tast selv.

Min elev, har været ansat i 3mdr. og der burde være noget tilgode via atp. ligeledes via hans a-kasse, hvor han var ansat med løntilskud i 2 mdr. 

Hvor skal jeg starte, hvor skal jeg slutte ? 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)