Hvordan får man sin video til at ranke godt på youtube ? vh Jan |
man får vel sendt den rundt i sit netværk og får en masse til at se den.
Hvordan får man sin video til at ranke godt på youtube ? vh Jan |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Ja det kan selvfølgelig være en mulighed. Men der er noget med at man skal skrive tags, ikke at jeg ved hvad det er, men basalt er spørgsmålet hvordan youtube udvælger de videoer der vises, ved en given søgning. Jeg tænker der må være en eller flere hajer herinde der ved en masse om dette emne. Optimeringen gælder også til gooooooogle. Derfor, hjælp søges, og vil blive belønnet. vh Jan |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Hej, Mht. optimering til Google. så skal din video have en masse links! (et godt udgangspunkt er 25 links om ugen) mht. optimeringen til youtube så skal du faktisk bare gøre som ham den første skriver og hvis du ikke har et stort netværk så vil Black hat teknikken view boosting helt sikkert komme dig til stor hjælp. hvis du vil høre mere om view boosting er du mere end velkommen til at sende mig en pm. |
tags er emner din video indenholder. hvis din video omhandler amino, salg, osv. så bruger du dem som tags så tager youtube din video hvis jeg går ind og søger på amino. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Hej Jan, Der er nogle gode tips og tricks i denne video fra SEOMoz: |
Hej Jan Kast evt et kig på min video om ">søgemaskineoptimering af youtube videoer. Download samtidig mit ppt-show http://goo.gl/NO6Ie side 20-21 som der snakkes om i klippet / Emil |
Nu har jeg jo et lille eksperiment kørende med at købe 2.000 youtube visninger på fiverr. se tråd her: http://www.amino.dk/forums/t/142272.aspx En del af dem jeg har købt til at vise filmen tryker også på 'synes godt om' knappen. Det burde være let for google / youtube at gennemskue at disse tilbagemeldinger og visninger ikke er fra danmark - men jeg tror ikke det spiller nogen rolle 'endnu'.(det kommer sikkert med tiden) Eksperimentet går udemærket, og videoen ligger på side et ved søgning efter 'Anders And Abonnement'" class="l"> overskrift og tags på videoen er velovervejet og jeg er ret sikker på at især overskriften har stor betydning. Super god ppt / pdf du henviser til Emil mvh Lars Kristensen |