Jeg søger en amino, som kan lave android applicationer. |
Hej Jonathan,
Jeg kan evt. godt hjælpe dig, har du noget kendskab til Java i forvejen?.
MVH
Mark
Jeg søger en amino, som kan lave android applicationer. |
.
Hej Jonathan, Jeg kan evt. godt hjælpe dig, har du noget kendskab til Java i forvejen?. MVH |
Det kunne nok sagtens lige betale sig at bruge 1 time på at se lidt på Android udvikling og java generelt ved at søge lidt på google - bare lige for at se om det overhovedet er noget for dig. |
Hej Jonathan,
Når du har det, så kan jeg hjælpe dig med Android udvikling. |
Hej Mark. Gælder dette også ved iPhone programmering? Undskyld jeg lige bryder ind i tråden. De bedste hilsner |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Ja nu er det ikke lige Java der bruges til Iphone, men ellers ja. |
Jeg har kigget denne lidt igennem. &feature=channel_video_title">&feature=channel_video_title &feature=channel_video_title">Har set de første 15 videoer på 10-15min, og jeg har lavet en enkelt meget simpel app, men jeg har da lavet en app :D Jeg er sikker på at hvis man bare roder lidt mere med det end mig så skulle der nok være en change for at lære tingene, og han forklarer også hvad de forskellige Java kommandoer gør. men ellers fin dig en god bog om J2ME. og ellers se disse video'er igennem. så er du godt kørende. Btw, hvis du vil betale med lidt arbejde for dette, så trænger min græsplæne til at blive slået :D jaja ved godt det er november og ikke tid for det, men den trænger nu aligevel :D hehe (sidste stykke indeholder ironi) |
Jeg kan anbefalde at du tjekker Lynda's video guide ud :) Koster lidt penge, men deres videoer er rigtigt gode syntes jeg. |
Det lyder for mig som om det tager meget langt tid, at få lavet, hvad jeg vil mene er en okay simpel app. Du skal lave "systemet" bag, og jeg tilføjer så alle de informationer som der skal være. |
.