Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkampagner via SMS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer et koncept, hvor virksomheder kan udsende rabatkoder til mine medlemmer via SMS. Dvs. at de selv skal kunne oprette en kampagne, f. eks.:

"30% rabatwww.minwebshop.dk de næste 3 timer - brug rabatkode RABAT30" - MEN: hvori ligger de tekniske udfordringer i afsendelse af SMS'erne og hvad koster det i trafik for mig at bruge nettet til dette? Der findes jo hjemmesider, hvor man kan sende SMS'er gratis...?

På forhånd tak for svarene!

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Der findes ikke mere hjemmesider hvor du kan sende sms'er gratis. Dette kunne du da de blev sendt som email.

Idag skal du have fat i en sms gateway (som min textreactor.com) hvor du kan sende sms'er.

Det eneste det vil koste dig er prisen pr. sms som på textreactor.com er 17 øre + moms uanset antallet. Det kræver blot at du laver et program du kan sende fra. 

Hvis du søger på http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=sms+gateway så kan du se en liste over dem der findes og du kan sammenligne.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for det gode og brugbare svar. Jeg må undersøge det lidt nærmere, før jeg går videre med konceptet. Nogen skal jo betale for SMS'erne og spørgsmålet er, om jeg kan gøre konceptet attraktivt, hvis først man skal betale for at sende SMS'erne.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fokus!

Tag et kig på vores hjemmeside; smsdet sms gateway

Ved os har du mulighed for, at gruppe-afsende dine beskeder hvis en af dine kunder har samlet en stor database med mulige kunder, som kunden gerne vil sende til sine kunder.

Du kan selvfølgelig også sende en enkelt SMS ad gangen.

Via API kan man sende både en enkelt SMS, men også gruppe. Ved hjælp af API kan man integrere løsningen ind i sine egne systemer.

Mvh. Mike - SMSdet

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Tak for beskeden. Det er en fin og overskuelig hjemmeside. Jeg går videre med mig projekt og kontakter dig muligvis.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder rigtig godt. :-)

Mvh. Mike - SMSdet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)