Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medspiller søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er 49 år, og står lige nu - er fyret på grund af omstruktering - ved en skillevej.

Jeg har arbejdet som bogholder og har stor erfaring indenfor dette område, men har sideløbende altid beskæftiget mig med en masse kreative ting.

Har en del gode ídéer - synes jeg selv - og vil nu forsøge at gøre drøm til virkelighed.

Mine komtetencer: Regnskab og kreativitet. Ikke sådan at forstå, at jeg er kreativ bogholder.... Men jeg ved, hvordan man fører et regnskab, har idéer til produkter i en virksomhed og til, hvordan jeg skal forsøge at få investorer.

Mine dårlige sider: Jeg er ikke sælger... Jeg mangler modet til at komme videre...

Jeg kunne tænke mig at finde én, som har de sider jeg selv mangler, som kunne have lyst til at mødes og brainstorme, og måske være med til at skubbe mig videre. Måske kunne vi hjælpes ad med at starte noget op?
I første omgang er det ikke en investor, jeg søger. Mere en seriøs medspiller, der som jeg har drømmen om at blive selvstændig, og arbejde med noget, man brænder for. Der er ikke penge i dette til at starte med, men jeg håber da, at det kan komme.
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Geografisk afgrænsning?

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jørgen

Jeg er selv fra RIngsted men kører gerne over det meste af Sjælland, hvis jeg finder den rigtige. Vil bare gerne, at min medspiller også vil køre til RIngsted, hvis det kan lade sig gøre.
Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt klar over, hvilke kvalifikationer du efterlyser....

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Zenia

Jeg quoter lige mig selv:

"Mine dårlige sider: Jeg er ikke sælger... Jeg mangler modet til at komme videre...

Jeg kunne tænke mig at finde én, som har de sider jeg selv mangler, som kunne have lyst til at mødes og brainstorme, og måske være med til at skubbe mig videre. Måske kunne vi hjælpes ad med at starte noget op?
I første omgang er det ikke en investor, jeg søger. Mere en seriøs medspiller, der som jeg har drømmen om at blive selvstændig, og arbejde med noget, man brænder for. Der er ikke penge i dette til at starte med, men jeg håber da, at det kan komme."

Måske du er interesseret i dette? Det ville være dejligt.
Jeg sender mit tlf og mail til din mailadr. som jeg fandt på cph-art, hvis det skulle have interesse.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)