Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger udviklere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er udvikler. Jeg får ofte henvendelser fra potentielle kunder, som jeg bliver nødt til at henvise til andre udviklere/firmaer, da jeg arbejder på andre projekter. Jeg får et passende henvisnings-fee for disse henvisninger.

Jeg kunne tænke mig at lidt flere kandidater til disse udviklingsopgaver. Det er vigtigt, at kandidaterne *ER* hurtige, vakse og proaktive. At være proaktiv og vaks og hurtig inkluderer at man besvarer emails fra mig og fra den potentielle kunde, og man også gør de ting, som man har aftalt, og at man generelt holder hinanden (inklusiv mig) orienteret om situationen. Det er klart, at det mest er i de indledende faser at jeg er interesseret i at være en del af processen, da jeg hurtig skal kunne redirigere opgaven til en anden udvikler, hvis jeg føler at tingene ikke er som de skal være.

Så jeg vil gerne høre fra dig du er interesseret i disse udviklingsopgaver (så du skal være en dygtig, vaks, proaktiv udvikler ;-) ). Send blot en privat besked til mig her på amino.

Det er traditionelle opgaver, som kan skrives i asp.net/C#, php, Objective C, java, ...

mvh enielsen2012

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 09:52

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg programmere i C#. Er det somregel opgaver som et komplet system/website eller mindre opgaver?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:55

Jeg har skrevet en privat besked til dig :-) 

Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 10:37