Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide som bliver til virkelighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er der mon nogle herinde som har prøvet at have en ide, få den i produktion og i salg. Mit spørgsmål er hvor starter man hvis man vil have noget på marked. Jeg er meget interesserede i at høre fra nogle som har prøvet det og kan fortælle hvor man skal begynde.

På forhånd tak

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:54

Jeg har en kammerat som har udviklet noget men aldrig fået det i produktion.

Det han gjorde først var at få lavet nogle cad tegninger.

Derefter fik han lavet en prototype og var ude og tale med patent styrelsen. Og fik lavet et dansk og EU designbeskyttelse og partent.

Derefter talte han med forskellige om produktion af produktet og så fik han nogle andre ideer og nu laver han noget helt andet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:02

Hej Helle,

Jeg tror det vil hjælpe din sag/spørgsmål, hvis du bliver lidt mere specifik og kredser branchen lidt mere ind, altså er det indenfor i tekstil, metal, plast, træ osv.

På dit generelle spørgsmål er svaret, Ja! der er mange der har prøvet det herinde, men de kommer ikke altid springende op af en æske, hvis man ikke er lidt mere specifik og kan genkende det du spørger om....

Ellers er der jo også Søgefunktionen i højre hjørne du kan bruge.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 13:58

Tak for jeres svar

Det er noget køkkenredskab jeg havde tænkt mig. Hvad er en cab tegning og er det dyrt?

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 14:01

Ups.... mener en Cad tegning?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:06

det var en tastefejl der skal stå cad det er en tegning af emnet med mål osv så man kan få produceret et emne.

Jeg ved det ikke men det er jo alt efter tidsforbrug. Men en støbe form hvis det skal laves i plast får du nok ikke under 10.000 og regn nok også 5000 til cad tegning.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)