Vores kunder (her taler jeg ikke om webshoppen) siger ikke så meget om os. Eller det gør de, men de siger det til os. Vi har valgt at vi ikke vil have kundereferencer på vores sider, og det skyldes udelukkende det faktum, at vi selv ser vores konkurrenters referencekunder som oplagte "mål". Og det er ikke gået så skidt :o)
Så vi offentliggør ikke vores kunder, ligesom de fleste af disse, ikke fortæller vores konkurrenter hvem de handler med. Og det fungerer også ganske fint.
Men jeg kan sagtens forstå, at man er interesseret i at fortælle andre potentielle kunder, at man altså har tilfredse kunder i sin kundedatabase :o)
Den her faldt jeg pludselig over på vej ud af døren en dag.
Det var fra en kunde der var så glad for den webshop jeg lavede til hendes forretning, at hun synes hun måtte gøre noget ekstra. (Fakturaen var åbenbart ikke nok)
så bliver man sgu så dejlig varm og glad. Ingen ord kan erstatte den slags, selvom der da var et glædeligt kort med en forklaring på hvad, hvem og hvorfor den kom.
Og ja.. jeg blev sgu da så rørt at jeg måtte tage et billede.. :)
Så det er vel lidt af det kunderne siger/gør i forretningen her.