Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny website og idé!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget jeg som potentiel kunde ville finde tiltrækkende, ville være flere undermenuer som andre er inde på.

Gør siden mere detaljeret, så den fremstår mere som et prof. løsningsmiddel end som nu, hvor den måske virker lidt skrabet i udgaven.

Et generelt shine-up af stilen på siden ville være at foretrække - dog kan det samme tema sagtens bruges, bare i en mere stilren udgave Smile

Gode førstehåndsindtryk er imo guld værd!

Just my 2 cents..

Mvh Dennis

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Det er noget vi vil forbedre når pengepungen siger god for den.

Super gode råd, kom endelig med flere !

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Hefty Jensen:

Mange tak, super god feedback !

Bestemt råd vi vil tage til overvejelse.

Fortsat god aften.

Det var så lidt , du  må have super aften . nat Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at nævne et super vigtig detalje.

Vores målgruppe er primært folk fra 18 til slut i 20'erne, hvilket er derfor vi har valgt en lidt mindre seriøs stemning på hjemmesiden, men en lidt mere frisk og laid back stil.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak i lige måde :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Hefty Jensen:
Vores målgruppe er primært folk fra 18 til slut i 20'erne

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om det er den rigtige målgruppe i har valgt, meeeeeeeeeen så alligevel..

At i har prøvet at lave hjemmesiden efter jeres målgruppe er meget fint. Ingen problem der.

Har i været inde og vurderer om jeres målgruppe reelt har brug for hjælp? Jeg ved fra min omgangskreds, som aldersmæssigt spænder fra 15-40 år, at det netop er dem der har allermest styr på hvor de får de billigste tilbud.

Idéen om at hjælpe/rådgive/søge tilbud for folk, er som sådan god nok. Mener bare det er den helt forkerte målgruppe i prøver at ramme.

Mit forslag ville i stedet være at prøve at ramme "de gamle" (og hvem de gamle er, må i så selv sætte en grænse for). Stereotypen på dem jeg tænker på, at dem der har XXXXXXL-pakken ved sin tv-udbyder, har 10gb data på sin mobil der ikke engang kan gå på nettet, en 20 mbit internetforbindelse til at tjekke mail osv.

Dem tror jeg der findes rigtig mange af, fordi de er blevet prakket et eller andet på af "håbløse" sælgere, og lige netop dem, er efter min vurdering også meget mere interesseret i at kunne spare 50-100-200 kr./måneden ift. "de unge".

Held og lykke med projektet.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige jeg synes det er super god ide, men jeg må også være ærlig at sige, at jeg som nogle af de andre og siger, så er det om at finde den målgruppe, som ikke har tjek på deres ting, hvis man kan sige det sådan.

Til hjemmesiden vil jeg sige, at der er alt alt for lidt information og så tror jeg hvis det virkelig skal komme til at køre, så skal I smide nogln penge efter en der kan lave jeres side, så den har et professionelt look og ser indbydende ud, så folk føler sig trygge på siden. Som den ser ud nu, ville jeg personligt ikke bruge servicen, ligemeget hvor godt det så end lød. Den ser simpelthen for amatøragtigt ud... Men med en professionel side og en genovervejelse af målgruppen, tror jeg helt sikkert på ideen kan fungere :-)

Held og lykke.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)