Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord for søgemaskiner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2125
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu fået lavet en ny hjemmeside. Den er på webhotel hos Surftown og er bygget op i Frontpage.

Jeg er nu ved at sætte billeder og tekniske specifikationer ind, men kan ikke finde funktionen hvor jeg ønsker at sætte de søgeord ind, som jeg løbende kommer i tanke om.

Er der nogle der ved noget om dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Dato: 21-04-2007 16:34:00
Forfatter:Pythonrap
Jeg er nu ved at sætte billeder og tekniske specifikationer ind, men kan ikke finde funktionen hvor jeg ønsker at sætte de søgeord ind, som jeg løbende kommer i tanke om.

Højreklik og vælg sideegenskaber eller Page properties.

Det er dog spild af tid, da søgemaskinerne ikke vægter dine meta-tags specielt højt. Du kan tværtimod blive "straffet" for at bruge keywords som ikke står på sidens almindelige tekst.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:01
Det er en stor misforståelse at søgeord er noget man "sætter ind". Søgeord - altså de ord som din målgruppe anvender når de søger efter det du har at tilbyde, skal integreres på dine sider, i de tekster du skriver og ikke mindst i de links du får fra andre websites. En side, skal du regne med, er typisk kun relevant nok på et enkelt eller få beslægtede ord til at den kan ranke i toppen af søgeresultaterne på dette. Så har du 10 ord du gerne vil ranke på kræver det i princippet 10 sider på dit website, der har indhold som er relevant for dette ord - og så meget gerne en god portion links oveni fra andre websites, som også synes at din side er relevant for disse ord.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)