Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CashBack - Dødt eller i live?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har læst en del indlæg på Amino omkring cashback sider, da jeg er interesseret i at starte sådan en hjemmeside op.
Dog står der i nogle af indlæggende at cashback er dødt, men i nogle andre fortæller de det helt modsatte.

Indlæggende er meget gamle (vi snakker om flere år tilbage) og jeg ved ikke om de stadig er troværdige eller ej.
Der jeg vil nu, er at høre om cashback konceptet ER dødt eller lever det stadig?

Hvis det stadig er i live, hvor kan man så anskaffe sig sådan et system til en overkommelig pris?
Kan man lave det selv ved hjælp af gratis plugins, scripts elller funktioner, som kan opsættes på Joomla eller Wordpress? :)

Tak for hjælpen! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

- Der er helt sikkert én eller anden som er uenig med mig, men jeg vil mene at Cash Back er dødt, annoncørerne vil ikke betale dig for værdiløse leads

Hvis du tænker ud af boksen og finder på en super idé med cash back eller finder en annoncør der glædeligt vil betale for de leads du kan skaffe - Så behøver cash back ikke at være en dårlig idé. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 20:04

Er der nogen der evt. kan hook mig op på sådan et cashback system? Evt. noget jeg kan downloade færdig gratis eller noget jeg kan købe??

Jeg har nemlig fundet et affiliatenetværk der acceptere cashback systemer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:15
De fleste netværk accepterer cashback sider, så længe du kun bruger lead kampagner til webshops.

Du kan se lidt på pointsystemet.dk - det er et godt system og kan alt det man skal bruge ved et cashback site.

Tror ikke der findes et plug-in du kan hente til wordpress.

Hvis produktet er godt og du markedsføres det rigtigt, kan der godt være penge i det - men det er op af bakke!

Tidligere tjente siderne penge på de 12-15 årige, da de tilmeldte sig alt. Det er der sat en stoppe for og nu kan du kun lave side rettede mod 18+ og de er straks sværer at få til at købe.

Mvh
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 08:40

Kristian Konradsen:
Tidligere tjente siderne penge på de 12-15 årige, da de tilmeldte sig alt. Det er der sat en stoppe for og nu kan du kun lave side rettede mod 18+ og de er straks sværer at få til at købe.

Er det en offentliggjort regel at man kun må målrette sine cashback sider til målgrupper over 18 år, eller er det bare en intern regel, at man ikke søger målgruppen under 18 år? :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:05
Hej,

Nej det er ikke som sådan en regel. Men da oftest kun må bruge lead kampagner til webshops og det kræver dankort at shoppe her, så vil det være svært at lave en side målrettet dem under 18 år.

Det kan dog godt lade sig gøre, men udvalget af kampagnerne er lille.

Prøv at tjek de kampagner som er tilladt på cashback sites og se om der er nogle kampagner for dem under 18 år og som de faktisk vil benytte.

Affiliate netværkene er blevet mere obs på kvaliteten af leads og laver dine brugere mange fake leads eller tilmelder sig kampagner, hvor du skal være over 18 år, kan du være helt sikker på, at du får en advarsel og risiko for de lukker din bruger.

Mvh
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)